Днями в американському культурному центрі America House Kyiv нагородили найкращу соціальну рекламу про дискримінацію на роботі — переможців конкурсу "Дискримінація не працює" від Molodiya Festival і партнерів. У конкурсі соцреклами взяли участь 63 продакшени, у шорт-лист потрапило 11 робіт.
Конкурсні роботи розповідають про дискримінацію на роботі: як її "побачити" та якими інструментами з нею боротись.
Перемогу отримав ролик "Дзвінки" Ігора Димарського та Лії Саджая:
Автори, рекламісти з 12-річним досвідом, обрали одну з найменш розкритих тем — різницю оплати чоловічої та жіночої праці в Україні.
- Ми спробували знайти щось маловідоме, як, наприклад, різницю в оплаті праці. Метою нашого ролика було дати можливість глядачу зрозуміти проблему самому. Якщо ми вкладатимемо йому думки в голову — результату не буде, — каже Ігор.
Легкий ролик, вважають автори, має більше шансів достукатись до глядача.
- Щодо виконання: ми ж модні, тому вирішили зробити пранк. Очікуємо, що людям буде легко дивитися цей ролик, оскільки він не напружує. Але в результаті вони таки замисляться, що різниця у зарплатах така ж абсурдна, як і різниця у цінах на однакові товари, — пояснює Лія.
- Робота наслідує гучні кампанії минулих років — Like a girl тощо, але робить це нечисто у виконанні. Однак не можна не відзначити розуміння авторами необхідності шукати інсайти в полях, в реальних ситуаціях. Це правильний вектор, — зазначив один із журі конкурсу Олександр Смірнов, креативний директор Tabasco.
На другому місці опинилась робота одеського режисера Сергія Пудіча та EasyLiving Films "6 демонів підприємця":
- Конкурс, власне, і привабив мене складністю — як розкрити тему, яка замовчується у суспільстві? Мало хто знає свої трудові права, а ще менше людей читали Трудовий кодекс. Тож я захотів посіяти у головах громадян сумнів та інтерес: а що я знаю про дискримінацію на роботі і про свої права? Куди мені звертатись, якщо я стану свідком чи жертвою такої дискримінації?, — каже режисер.
Третє місце — робота "Однакові олівці", автор Даниїл Міліковський:
- Наочно та акуратно. Не нові ані ідея, ані інсайт, але автори попрацювали над формою, і таку роботу можна прямо вже ставити в ефір — повідомлення доносити буде, — коментує Олександр Смірнов.
Ролик Top career Андря Капріори приз не отримав, але схвальних відгуків має чимало.
- Я вирішив проілюструвати історію своєї дружини, котра тривалий час не могла знайти роботу, оскільки має малу дитину, — розповідає автор.
- Виконання печальне, але це саме те, чого чекаєш від молодих — лаконічності, нахабності, іншого погляду, провокації, — кажуть журі
Відзнаки у номінації "Солідарність проти дискримінації" отримали 2 роботи. Історія від запорізького продакшену The Bluebeard:
Та робота братів Сайнюків:
Оцінювали роботи фахівці сфери реклами, правозахисники, лідери думок, серед котрих креативний директор Tabasco Олександр Смірнов, Олена Гук з креативного агентства PROVID, письменниця, правозахисниця та ведуча Лариса Денисенко, правозахисник Зорян Кісь, солістка проекту ONUKA Наталія Жижченко, соліст гурту Дахабраха Марко Галаневич та інші. Призовий фонд конкурсу — 80 000 гривень.
Коментарі