Пʼятниця, 08 жовтня 2010 04:34

Професія PR-менеджер

Автор: фото: Лідія Герасименко
  Міжнародна науково-практична конференція ”Маркетингові дослідження: інструменти та технології” відбулась 29 вересня у Києві
Міжнародна науково-практична конференція ”Маркетингові дослідження: інструменти та технології” відбулась 29 вересня у Києві
Професія PR-менеджер, за даними аналітиків, буде однією з найприбутковіших і найпотрібніших у світі найближчі 10 років. Зростання кількості клієнтів, збільшення зацікавленості з боку міжнародних компаній, високі гонорари - складові привабливості цього фаху. Для фахівців найближчим часом відкриються широкі перспективи кар'єрного зростання в Україні, Росії та інших країнах, де ця професія з'явилася порівняно недавно. 2008 року в Київському славістичному університеті під патронатом Національної спілки журналістів відкрили бізнес-практикум PR-менеджерів, у рамках якого здійснюється бізнес-навчання, стажування PR-менеджерів-початківців, налагоджено партнерство з організаціями та структурами, зацікавленими в PR-консалтингу й підвищенні кваліфікації спеціалістів.

Як свідчать фахівці-практики, вивчити теоретичний курс у галузі public relations порівняно нескладно, найважливіше - працювати з практичними кейсами. Тому університет запрошує на майстер-класи відомих професіоналів, серед яких керівник київського офісу SPN Ogilvy Ілона Попенко. Є вже й свої випускники, що мають власні розробки та книжки, зокрема Юліан Бачинський. В університеті створено студентську PR-агенцію, яка бере активну участь у найвідоміших PR-заходах в Україні. Зокрема, 29 вересня студенти працювали на VI PR-форумі "HEO PR: змінюючи реальність", що відбувався під час міжнародної виставки REX-2010.

Цікава думка багатьох директорів РR-агенцій: вони найбільше залучають до роботи не фахівців із дипломами за спеціальністю "зв'язки з громадськістю", а спеціалістів із міжнародної інформації, журналістики, психології. Поспілкувавшись із ними, ми переконалися: жодні документи найпрестижніших університетів України чи інших країн самі по собі не створюють PR-менеджера. Найбільше значення мають практичні навички, комунікабельність, креативність. Тому вже в жовтні в Славістичному університеті розпочинаються майстер-класи з провідними фахівцями-практиками в галузі public relations. Запрошуємо всіх, хто цікавиться PR, відвідати суботні заняття.

 

Приймальна комісія Київського славістичного університету: Київ, вул. А. Барбюса, 9.

Тел. (044) 528 63 83

Лідія Герасименко,

директор студентської PR-агенції

Славістичного університету

Зараз ви читаєте новину «Професія PR-менеджер». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода