Як свідчать фахівці-практики, вивчити теоретичний курс у галузі public relations порівняно нескладно, найважливіше - працювати з практичними кейсами. Тому університет запрошує на майстер-класи відомих професіоналів, серед яких керівник київського офісу SPN Ogilvy Ілона Попенко. Є вже й свої випускники, що мають власні розробки та книжки, зокрема Юліан Бачинський. В університеті створено студентську PR-агенцію, яка бере активну участь у найвідоміших PR-заходах в Україні. Зокрема, 29 вересня студенти працювали на VI PR-форумі "HEO PR: змінюючи реальність", що відбувався під час міжнародної виставки REX-2010.
Цікава думка багатьох директорів РR-агенцій: вони найбільше залучають до роботи не фахівців із дипломами за спеціальністю "зв'язки з громадськістю", а спеціалістів із міжнародної інформації, журналістики, психології. Поспілкувавшись із ними, ми переконалися: жодні документи найпрестижніших університетів України чи інших країн самі по собі не створюють PR-менеджера. Найбільше значення мають практичні навички, комунікабельність, креативність. Тому вже в жовтні в Славістичному університеті розпочинаються майстер-класи з провідними фахівцями-практиками в галузі public relations. Запрошуємо всіх, хто цікавиться PR, відвідати суботні заняття.
Приймальна комісія Київського славістичного університету: Київ, вул. А. Барбюса, 9.
Тел. (044) 528 63 83
Лідія Герасименко,
директор студентської PR-агенції
Славістичного університету
Коментарі