вівторок, 15 березня 2016 12:32

Депардьє багато іронізує над своєю зайвою вагою

187 світових прем'єр відбулося на 66-му Берлінському кінофестивалі. На ньому побували кінокритик Андрій Халпахчі та режисер Наріман Алієв

Андрій ХАЛПАХЧІ, 65 років

"Пожежа на морі", режисер Джанфранко Розі (Італія, Франція)

– "Пожежа на морі" розповідає про середземноморський острів Лампедуза, який став мостом між благополучною Європою й тисячами біженців з Африки й Близького Сходу. Режисер протягом року досліджував зміни в житті місцевих після прибуття нових і нових хвиль мігрантів. Його гідом по острову стає 12-річний сицилієць Самуеле Пучілло.

Картина зроблена дуже професійно. В ній немає сльозогінних речей. Але й не видатна. Не робить відкриттів – ні в темі біженців, ні в кіномові.

Фестиваль, як завжди, заполітизований. Цьогоріч проходив під гаслом проблеми біженців. Кожен вечірній показ починався з нагадування ведучих, що на виході із залу стоять скриньки для збору коштів. Тому не важко було вгадати, кому дадуть "Золотого ведмедя" – головний приз Берлінського кінофестивалю.

"Сент-Амур", режисери Бенуа Делепін, Гюстав Керверн (Франція, Бельгія)

– Ця позаконкурсна картина здалася ­найцікавішою. В головній ролі знявся Жерар Депардьє. Автори комедії знайшли баланс між сатирою над обивателем і дуже добрим ставленням до нього. Фільм у ­спокійному ритмі розповідає про фермера, який із сином вирушає у винний тур регіонами Франції. В картині – кілька шарів. ­Пошук зв'язків між батьком і сином. ­Ставлення молоді до тих, хто працює в сільському господарстві. Багато самоіронії Депардьє щодо своєї зайвої ваги. Різні ­характери, які герой зустрічає дорогою, дають зріз сучасного французького суспільства.

"Сполучені штати любові", режисер ­Томаш Василевський (Польща, Швеція)

– Це третя повнометражна картина 35-річного поляка, який колись дебютував у Києві на фестивалі "Молодість". Фільм розповідає про чотирьох жінок, які живуть у Польщі часів зміни епох – на початку 1990-х. Перехід від тоталітарного суспільства до вільного в кожній із них відгукується пошуком сексуальної свободи. Перша не байдужа до священика. Друга намагається налагодити стосунки з коханцем, в якого померла дружина. У третьої – любов до сусідки. Тонкий фільм.

Становлення нової Польщі в 1990-х досі хвилює її суспільство. Дуже багато хто так і не зміг підлаштуватися під обставини, в яких опинилися з падінням комунізму. Олег Сенцов мріяв зняти стрічку про Україну 1990-х, але не встиг. Молодих кінематографістів колишнього соцтабору хвилює цей період історії. Його переосмислення допоможе зрозуміти нас теперішніх.

Автор: global handelsblatt.com
  Кадр із фільму польського режисера Томаша Василевського ”Сполучені штати любові”. На 66-му Берлінському кінофестивалі картина отримала нагороду за найкращий сценарій
Кадр із фільму польського режисера Томаша Василевського ”Сполучені штати любові”. На 66-му Берлінському кінофестивалі картина отримала нагороду за найкращий сценарій

Наріман АЛІЄВ, 23 роки

Наша спадщина, режисер Джонатан Вінел (Франція)

– Хлопець, поки нікого не було вдома, запросив до себе дівчину. Вона з'ясовує, що його батько – відомий порнорежисер П'єр Вудман. Картина – це наче віртуальний діалог сина з батьком. Кадри з побачення молодих людей чергуються з фрагментами фільмів Вудмана. В якийсь момент така кількість порнографії на екрані здається абсурдною. Але згодом її сприйняття міняється. ­Починаєш замислюватися над темою насилля над жінкою. І не тільки. До чого призводить загальнодоступна порнографія і що за цим стоїть? Що таке кохання і влада сьогодні?

"Тіло – це окреме місце", режисер Іда Ліндґрен (Швеція)

– Це історія про дівчину, яка страждає на анорексію. У рідину падають інгредієнти, що не розчиняються. На тлі цього відео йде закад­ровий текст про прогрес хвороби в шлунку і як з нею змагалася дівчина. Спочатку не розумієш, на що дивишся. Чуєш тільки голос психіатра, дієтолога, які дають поради. Згодом, коли деталі складаються в одну картинку, розумієш: це було тонке рішення – ілюструвати таким чином історію про важку недугу.

"Алойз", режисер Тобіас Ноелль (Швейцарія, Франція, Німеччина)

– Головний герой – приватний детектив – не розлучається з відеокамерою, за допомогою якої підглядає за людьми. Він уже давно не отримує замовлень. Шпигує лише для себе.

Якось він засинає в тролейбусі, і його записи викрадають. Детектива починає шантажувати незнайома дівчина. Триває довге віртуальне спілкування. Врешті він і вона закохуються на відстані.

Часом розповідь здається затягнутою. Але загалом авторам стрічки вдається передати на екрані відвертість, щирість, любов. Глядач бачить: герої – закохані, хоч і перебувають весь час на значній відстані.

Зараз ви читаєте новину «Депардьє багато іронізує над своєю зайвою вагою». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути