Реклама показує їжу настільки апетитною, що людям хочеться відразу її купити. Але насправді це просто гарні фотографії. На них кожна деталь доводиться до досконалості: світло, ракурс, колір.
По це пише Postureo Español
Молоко, яке ми бачимо в рекламі, найчастіше таким не є. Насправді це клей і сонцезахисний крем. Ця суміш має привабливу консистенцію і краще блищить. Крім того, пластівці для сніданку в ній не розтопляться.
Пивна піна в рекламі завжди ідеальна. Тому що насправді це мильна піна.
Екзотичні коктейлі насправді зроблені з желатину і барвників.
Апетитний пар, що піднімається над нібито щойно приготованими стравами, насправді це дим від пахощів.
Тако з м'ясним фаршем зроблені не з м'яса. Це спонж для макіяжу. Акуратно нарізані і вимочені в соусі, спонж замінюють м'ясо, щоб страва тримала форму.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Фотограф показав, як виглядають з неба яскраві поля тюльпанів
Лід в рекламі ніколи не тане. Його роблять з акрилу.
М'ясо в рекламі практично сире. Коли м'ясо готується, воно завжди зменшується в розмірі і в підсумку виглядає зморщеним. Щоб цього уникнути, використовується майже сире м'ясо, яке забарвлюється сиропом для додання кольору. Сліди від решітки намальовані спеціальним маркером.
Багатоповерхові сендвічі не тримаються самі в повітрі. Їм потрібна опора. Вся конструкція зафіксована клейкою стрічкою, зубочистками і картоном.
Сир в гамбургерах завжди виглядає ідеально завдяки правильній температурі нагріву. Потрібно продемонструвати злегка підплавлення сир, який ще не встиг перетворитися на безформну масу. Тому використовують фен для волосся.
Ідеальні шари бісквіта прокладені шматками картону, який прикривають невеликою кількістю збитих вершків або піни для бриття
Коментарі