— Скоротили 145 із 612 працівників ДАІ. Повністю розформували Смілянську та Черкаську роти дорожньо-патрульної служби, — розповідає Андрій Іванченко, 32 роки, начальник обласної Державтоінспекції. — В Уманській роті із 60 осіб залишилися 36. Ті, хто хочуть залишатися надалі в органах внутрішніх справ, ідуть у райвідділи. У районах області працюватимуть по чотири інспектори із начальником ДАІ. У Черкасах будуть два районні відділи — Соснівський і Придніпровський, по 16 робітників.
Скорочення може призвести до погіршення ситуації на дорогах?
— Кількість екіпажів на дорогах області зменшиться. Відповідно, може зрости і кількість аварій, бо водії почуватимуть себе вільніше. Але ми займатимемося профілактичною роботою. Водіїв не обов'язково карати за порушення, можна з ними спілкуватися, щоб дотримувалися правил. Відтепер інспектори звітуватимуть, яку профілактичну роботу провели з водіями, щоб зменшити аварійність, а не за кількість складених протоколів. Будуть визначені місця концентрації ДТП, там працюватимемо в посиленому режимі.
Чи відновите контрольні пости?
— Так. Відновлюємо Уманський і Золотоніський. Там найбільший потік автомобілів в області. Крім ремонту приміщень, купимо камери відеоспостереження. Для Уманського — чотири, для Золотоніського — дві. Вони фіксуватимуть як порушення на дорогах, так і роботу інспекторів. Пости працюватимуть цілодобово.
Чи прижився на Черкащині європротокол?
— У нас ще не всі страхові компанії готові до такої роботи, так само і водії. Європротокол складають, якщо є згода обох водіїв, немає травмованих, підозр, що один із водіїв під дією лікарських, наркотичних препаратів чи в нетверезому стані. Але в нас ніхто не згоден визнати свою провину. Люди звикли, що в таких ситуаціях з'ясовують, хто винуватець, працівники ДАІ. За місяць ще жодного європротоколу не склали.
Коментарі