Четвер, 14 квітня 2011 17:43

В обласному центрі найбільше ВАЗів, "деу" і "шевроле"

У Черкасах зареєстровані 211 тис. легкових автомобілів на 300 тис. жителів. Найбільше  російських ВАЗів, українських "деу" та "шевроле".

— Найпопулярніше сьогодні те, що найдешевше. Бо на таких дорогах, як у нас, усе одно швидко машину угробиш, — каже черкасець 34-річний Михайло Озірський. Три роки тому  придбав "Део Ланос". — Перед покупкою цікавився автомобілями до 10 тисяч доларів, китайськими, ВАЗами й запорізькими "деу". Після консультацій із знайомими, зупинився на "деу". Таксисти хвалять їх, а вони знають толк у машинах. Кажуть, що "жигулі" частіше ламаються, та й комфорт у них гірший. Запчастини ж коштують приблизно однаково.

41-річний Микола Білик два роки тому купив "Шевроле Авео".

— Рік почекав, щоб дозбирати 3 тисячі доларів і купити щось комфортніше. У "шевроле" ж сидиш, як дядько, і голова не впирається в стелю. І сусід у плечі не давить.

Господар хвалиться, що по місту машина бере 7 л на 100 км, по трасі 6.

— "Жигуль" по місту всі 9 візьме. Тобто на сотні кілометрів 15–20 гривень економлю. Прикинув, за рік проїхав 40 тисяч. У порівнянні з тією ж "десяткою" тільки за рік зекономив на бензині тисяч 5–6 гривень.

На кафедрі автомобілів і технології їх експлуатації Черкаського державного технологічного університету розповідають, що для Черкас важливий в автомобілі кліренс (відстань від дорожнього покриття до кузова автомобіля. — "ГПУ").

— По моторесурсу ВАЗи, "деу" й "китайці" суттєво не поступаються в характеристиках. П'ять років або 100 тисяч кілометрів пробігу виходжують без ремонтів. Але є ще кілька важливих чинників, такі як кліренс. Серед згаданих марок ВАЗи найвищі, а для наших доріг це важливо. Дехто після купівлі піднімає зад у "деу", але це нічого не міняє, бо перед так і залишається низькуватим. Також важлива пасивна безпека. Ті ж "Лади Пріори" мають досить слабкий кузов, котрий при аваріях вразливий до деформації. А це впливає й на рівень травмування. Слабкі й "китайці". У деяких метал вгинається навіть при натисканні пальцем, — розказує 28-річний Ігор Шльончак.

За три місяці 2011-го в Черкаському МРЕО зареєстрували 1250 легкових автомобілів — це на 100 більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Водії скаржаться, що в місті не вистачає парковок.

— Найгірша ситуація в центрі та південно-західному районі, — каже Володимир Ліщенко з прес-служби Державтоінспекції. — Ми надали міській владі рекомендації, як можна вирішити цю проблему. Наприклад, ввести платні стоянки в найзапрудженіших автотранспортом місцях. От по вулиці Гоголя років 10 тому парковка була платною, тому працівники прилеглих установ залишали свої автомобілі в інших місцях, а не поряд із ринком. Зараз же там окремі автомобілі стоять тижнями, один ЛуАЗ стоїть з осені.

Зараз ви читаєте новину «В обласному центрі найбільше ВАЗів, "деу" і "шевроле"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 990
Голосування Скільки часу Олексій Михайличенко протримається на посаді головного тренера київського "Динамо"?
  • 1) до зими
  • 2) до літа
  • 3) два роки
  • 4) повністю відпрацює трирічний контракт
Переглянути
Погода