На вул. Крилова у Черкасах калюжі по коліна. Автомобілі з низькою посадкою об'їжджають іншими вулицями.
— Якби не насипи під дворами, що стримують воду, то прийшлося б по заборах перелазить ці озера, — каже Сергій, 33 роки. Він щодня ходить цією вулицею до рідних. — Це найгірша вулиця. Тут як не воду тягнуть, то кабель, а асфальту ж немає. От місиво й зробили.
— Уночі без фонарика втопишся, — відгукується літній чоловік. — Калюжу біля 14 номера можна в рейтинг найбільших ковбань Черкас виставлять.
Більшість доріг без асфальтового покриття у місті — у приватних секторах. У мікрорайоні Дахнівка заасфальтовані лише три вулиці — Карбишева, Ворошилова та 2-го Українського фронту. Решта — без асфальту і бордюрів.
— Калюжі обходиш і відчуваєш, як тебе засмоктує болото. На всю Дахнівку в нас три нормальні дороги, а решта — ями. Їх навесні грейдером розрівнюють, але то до першого дощу, — каже житель мікрорайону Олексій Нестеренко, 27 років.
Найбільше не заасфальтованих доріг у мікрорайоні Митниця — 90%.
— На їх асфальтування не закладені кошти. Тому доводиться розрівнювати грейдерами. Виїжджаємо за заявками жителів чи департаменту житлово-комунального господарства, — розповідає 49-річний Анатолій Зінченко, головний інженер Черкаського експлуатаційного управління автомобільних доріг. — У середу вночі розрівнювали відрізок по Смілянській між Гоголя й Благовісною. Зі сторони базару, де восени розширили дорогу. Як фінансуватимуть цього року асфальтування і ремонт доріг, ще не відомо. Бо раніше гроші виділялися із податків техогляду, а цього року цей податок входить у вартість палива. Гроші спочатку потраплятимуть в "Укравтодор", звідти в обласний. А облавтодор виділятиме гроші на районні дорожні управління. А міські, очевидно, залишаться без нічого.
Коментарі