Черкаські водії скаржаться на безліч ям на дорогах. Найгірше покриття на вул. Пастерівській, Оборонній, Ватутіна, Орджонікідзе, Сурикова, Вишневецького, Гоголя, Ільїна, бульв. Шевченка.
— Немає слів. Вулиця Ільїна перетворилася на трасу для офф-роуду. Реально можна протестувати своє авто на наявність позашляхових якостей. Сьогодні думав, що там і залишуся, — розповідає на черкаському інтернет-форумі 21-річний Олександр Мигаль.
— Я сьогодні 20–30 кілометрів на годину по Пастерівській до Ватутіна їхала, а по Ватутіна біля водоканалу взагалі 5. Це й так багато. Тому що там уже не яма, а справжня траншея, — пише черкащанка.
Водії нарікають, що через погані дороги псуються автомобілі. Найбільше страждають диски, шини й ходова.
— Учора вночі їхав 60 кілометрів на годину, перед мостом по Хіміків залетів у яму, як результат — погнутий диск, спущене колесо. Пощастило, що резину не порвав, — ділиться 25-річний Євген.
У місті почали лагодити шляхи. Поки що одна бригада працює вночі. Залатали ями на перехресті вул. Шевченка й Енгельса. Далі планують узятися до перехресть вул. Енгельса та Ільїна, Енгельса і Благовісної та частини Ільїна, що між Смілянською й Леніна.
Доки асфальтобетонні заводи не працюють, використовують старий асфальт. Наново його розплавляють і заливають вибоїни. Загалом на ремонт доріг місту необхідно близько 300 млн грн.
— Старим асфальтом тільки укріплюємо бордюри. Для асфальтування він непридатний, тому що бітум із часом вивітрюється. Навіть якщо його наново розігріти, в ньому в"язкості вже не буде, — каже Олександр Приходько з обласної служби автомобільних доріг.
До десятка ям завглибшки 10–15 см утворилося на мосту через Дніпро. Торік споруду частково відремонтували. Витратили понад 6 млн грн.
— Міст іще нічого, їхати можна. А от дорога по дамбі просто жах — яма на ямі. Саме цікаве, що це найновіша ділянка, — розповідає 22-річний Сергій Присяжний.
Один із користувачів черкаського форуму розмістив на сайті інформацію про дорожньо-транспортну пригоду, яка сталася 24 лютого на тій частині шляху:
— ВАЗ-2106 їхав із Черкас, об"їжджав ями, й автомобіль винесло на смугу зустрічного руху. Там він врізався у ВАЗ-2107, що їхав у бік Черкас. А після цього, двічі вдарившись об відбійник, зіткнувся з "ланосом", який їхав за "сімкою".
Їхала 20 кілометрів на годину, ну ніяк не можна швидше
Найгіршими шляхами в області називають трасу Золотоноша — Умань. Погана й дорога на столицю.
— Їхала сьогодні з Києва на Черкаси через Кагарлик, Миронівку, Софіївку, Мошни, — говорить черкащанка 23-річна Тетяна. — Думала, до Черкас не доїду, капець буде дискам. Такі вибоїни страшні, що, не дай Бог, влетіти туди. І саме цікаве — на Київщині ями вже залатані. Тільки закінчилася Київська область, почалася Черкаська — і все. Їхала місцями 20 кілометрів на годину, ну ніяк не можна швидше. Більше 70–80 уже ніде на цій трасі не розженешся. Хоча літом було п"ять непоганих відрізків, де можна було і 100 кілометрів на годину гнати.
Поганий стан шляхів в обласному автодорі пояснюють недофінансуванням.
— На сьогодні держава дає нам тільки 10 відсотків коштів, потрібних на лагодження, — каже Олександр Приходько. — В Україні роблять якісний асфальтобетон, який відповідає світовим стандартам. Але ми його використовуємо тільки під час капітальних ремонтів. По-перше, тому, що він дуже дорогий. По-друге, для його укладки потрібно багато умов. Він швидко твердне, тому із заводу його треба доставити за 25–30 хвилин. Для цього потрібні спеціальні машини, обладнання. Для ямкових ремонтів ми використовуємо звичайний асфальт, а він не такий якісний.
Серед причин псування покриття — мінлива погода й суміш, якою посипають дороги від ожеледиці.
Коментарі