![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/601/601218_1_w_570.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/601/601218_2_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/601/601218_3_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/601/601218_4_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/601/601218_5_a_135_100.jpg?v=0)
Керівництво німецького автоконцерну Volkswagen призначило британського виконавця Роббі Вільямса директором з маркетингу.
Співак стане "ключовою фігурою", саме так охарактеризували роль знаменитості представники іменитого бренду, у рекламній кампанії нової серії Volkswagen - Сlub & Lounge, до якої увійдуть дев'ять модифікацій моделей Golf, Polo, Beetle і Tiguan.
Спільно з Вільямсом вже було придумано близько 20 креативних ідей для просування лінійки автомобілів, зокрема слоган - Wie gut klingt das den ("Як приголомшливо це звучить").
"Для мене це щось зовсім нове. Справжня робота і вихід за рамки світу музики", - прокоментував своє призначення Роббі.
Крім того, на телебаченні вже з'явився перший промо-ролик за участю музиканта.
Коментарі