В рамках рекламної кампанії етичної моди Ліндсі Лохан з гордістю одягалася в секонд-хенд. 22-річна зірка стала обличчям рекламної кампанії модного заходу щодо обміну одягу, яке організовується цього місяця в Лондоні компанією Visa спільно з благодійною компанією Traid. Мета кампанії - спонукати людей мінятися одягом, який ще цілком придатний для носіння, але який господарям вже не подобається, пише The Daily Mail.
Як би там не було, Ліндсі, що недавно почала роботу над випуском власної лінії леггінсів, виглядає просто надзвичайно в простому чорному блейзері, одягненому без ліфчика, і червоній міні-спідниці.
Сама актриса призналася, що дуже рада стати обличчям кампанії, що закликає покупців обміняти не вподобане або моделі одягу, що набридли, в спеціальному магазині Visa Swap. На думку дівчини, нова концепція обміну одягу дозволить чудово освіжити і доповнити гардероб.
Шкода, що про кампанію по обміну старим одягом не знала зірка "Сексу у великому місті" Сара Джесіка Паркер. На нью-йоркській прем"єрі свого фільму ікона стилю з"явилася в сріблястій сукні від Nina Ricci. Проте актриса дуже образилася на відомий модний будинок, коли виявила, що до неї в тому ж самому наряді красувалися світська левиця Лорен Санто Домінго і та ж Ліндсі Лохан. ФактNews.
Коментарі