— Я щороку беру участь у ралі. Мені подобається атмосфера старого Львова, — говорить киянин 35-річний Сергій Варенко. Сидить у бежевому "Порше" 1981 року випуску. Чоловік став переможцем у своєму класі й отримав кубок.
Всіх учасників організатори фестивалю "Леополіс гранд прі-2019" поділили на шість класів. Екіпаж кожного з автомобілів складався із пілота і штурмана. На старті в кожне авто видавали спеціальний GPS-блок, він фіксував швидкість машин, час прибуття й відправлення. Перемогу отримував той екіпаж, який якомога точніше вкладеться в час проходження кола.
— Для перемоги важливо бути дисциплінованим і мати надійного штурмана, який слідкуватиме за часом, — продовжує Варенко. — Кожне коло треба пройти за 310 секунд. Всього зробити чотири кола.
Ралі на ретроавтомобілях відбулися у Львові в неділю в межах проведення фестивалю ретротехніки "Леополіс гранд прі-2019". У ньому взяли участь більш як півтисячі одиниць техніки. Найстаріші машини ралі — зроблені до 1920-х.
— У справності свого "Форда" впевнений. Перебрав кожен його болтик, — каже львів'янин Дмитро Степанов. Він брав участь у ралі на найстарішому авто заходу — "Форді Т" 1912 року випуску. — Звісно, є свої труднощі після таких заїздів. Особливо із гумою — вона стирається чи деформується. Поїжджу декілька днів на таких заходах і вже треба нову у США замовляти. Але воно того варте.
Статична виставка автомобілів проходила у Львівському парку культури ім. Богдана Хмельницького з 31 травня по 2 червня.
На червоних доріжках у центральному місці фестивалю поставили одні з найстаріших авто. Усі — довоєнного виробництва.
Американський "Вілліс" 1920 року — рідкісна у Європі машина. Вона відновлена з точністю до оригіналу. Має заводські елементи оздоблення. На підніжці — прикріплена невелика каністра. За запасним колесом позаду — насос і масленка.
— Цій машині 99 років. Її привезли до нас із-за кордону. Має високого рівня реставрацію і чудовий стан, — говорить організатор фестивалю "Леополіс гранд прі" Володимир Кулинич, 48 років. — Ми намагалися зібрати якомога більше моделей, що ніколи в Україні не показували. До нас приїхали учасники із 11 країн. Серед них — німці, поляки, литовці, італійці, австрійці. Є такі моделі, що вражають не лише віком, а й історією. Наприклад, "Ессекс Тераплан" 1933 року випуску належав відомому литовському гонщику й учаснику довоєнних перегонів у Монте-Карло. Цей гонщик заснував перший автомобільний клуб у Литві 1920-го. Саме на цьому авто брав участь у змаганнях.
Коментарі