Новий Opel Crossland X продають в Україні з цього року. Це найменший кросовер марки. Коштує він від 443,9 тис. грн. Його пропонують у двох комплектаціях. В обох має передній привід, бензиновий турбодвигун на 110 к. с. і автоматичну коробку передач.
Новинка припаркована на вул. Кирилівській у Києві біля представництва виробника. Домовляємося про тест-драйв машини.
Crossland X — двоколірний. У нього чорний дах і помаранчевий кузов. По периметру корпуса у нижній частині — накладки із чорного пластика. Встановлені 16-дюймові колеса на легкосплавних дисках. Кліренс 17 см.
Модель сконструйована на тій самій платформі, що Сшекщут С3 й Peugeot 2008. Проте зовні це ніяк не помітно. В автівок однакові двигуни та коробки передач.
Багажник можна відчинити кнопкою брелока або розташованою на п'ятій дверці. Об'єм багажного відсіку 410 літрів. Є дві фальш-підлоги. Під першою — місце для дрібних речей, під глибшою — запасне колесо. Домкрат розмістили у внутрішній боковині праворуч, за пластиковою кришкою. У багажнику є металеві гаки для кріплення багажу. Якщо скласти спинки задніх сидінь, підлога багажного відсіку стає рівною. Це зручно для перевезення великогабаритних вантажів.
Посадка на задньому сидінні зручна. У людей зростом 190 сантиметрів голова у стелю не впиратиметься, вдосталь місця для ніг і плечей. У спинці по центру сидіння є підлокітник із підсклянниками. Для пасажирів заднього ряду встановили розетку на 12 вольт. Туди можна під'єднувати пилосос, зарядку для мобільного телефона чи автохолодильник. Недоліком є невеликий кут відчинення задніх дверей. Незручно буде огрядним пасажирам заднього ряду.
На водійському місці просторо, посадка — висока. У переднього сидіння великий діапазон регулювань подушки, поперекової підтримки, висоти і нахилу спинки. Подушку в тестовому автомобілі за потреби можна подовжувати. Це зручно для людей високого зросту.
Пластик торпеди м'який. Більшість сріблястих вставок зроблені з металу. Маніпулятори та регулятори на кермі й панелі прогумовані. Не дуже практично, що руків'я важеля коробки передач покрите блискучим рояльним лаком. Його легко пошкрябати обручкою на пальці під час перемикання.
Автомобіль оснащений двозонним клімат-контролем, безключовим доступом, електричним підсилювачем керма і круїз-контролем. Кермо, передні сидіння та лобове скло мають підігрів. Мультимедійна система може транслювати зображення зі смартфонів на базі операційних систем Android та iOS. Під час увімкнення задньої передачі центральний екран відтворює відео із камери заднього огляду.
Тисну кнопку запуску двигуна, переводжу важіль коробки передач у режим "Драйв" і рушаю.
Сильного шуму та вібрації від двигуна немає, проте на низьких обертах його звук подібний до дизельного. До 60 км/год машина розганяється жваво. Автомат змінює передачі без ривків і завивання. Перемикання відчуваються лише під час прискорення.
Оглядовість із водійського місця хороша. Було б добре, якби стійки між передніми дверима і лобовим склом були вужчими.
Підвіска машини в міру м'яка: проїзд дрібних ям і трамвайних колій у салоні не відчувається. У машини, порівняно з японськими моделями цього класу, невеликий радіус розвороту. Кермо — середньої гостроти. Через його налаштування і м'яку підвіску під час маневрів на швидкості понад 130 км/год "Опель" кренить.
У місті машина споживає близько 8 л, на трасі — приблизно 5 л за швидкості 80–100 км/год.
Коментарі