пʼятниця, 05 вересня 2008 16:52

Хетчбек "Ніссан Тіїда" обладнали економним двигуном

Перед купівлею легковика автосалони пропонують випробувати його на дорозі. Найчастіше клієнта супроводжує менеджер. Тест-драйв триває годину-дві. Однак компанія "Ніссан мотор Україна", що на столичній вул. Жилянська, дає машину на кілька днів. Їздити можна без менеджера.

— Зараз вільна "Ніссан Тіїда", можете взяти на чотири дні, — відповідають по телефону киянину Володимирові Саловському, 38 років.

В автосалоні йому оформляють доручення на керування, дають техпаспорт і копію страховки. Раптом Володимир потрапить у аварію, збитки відшкодують страховики. Чоловік обирає маршрут Київ–Одеса. Між цими двома містами — швидкісна автомагістраль. У суботу, о 7.00 вирушає туди разом із друзями. На виїзді із Києва Володимир робить позначку на лічильнику відстані. Це щоб заміряти витрати пального, пояснює. Щойно машина рушила, ввімкнувся сигнал: водій і пасажир не пристебнули паси безпеки.

— Мабуть, у сидіння датчики вмонтовано, — припускає водій.

На дорозі від Києва до райцентру Біла Церква багато вибоїн. Володимир порівнює "тіїду" зі своєю "Ланчією":

— Тут підвіска набагато м"якша, тому ходова не двигтить на горбках. У моїй машині удари відчуваються значно сильніше.

Дорогою оглядаємо салон авто. Він має поліпшену комплектацію, "текно". Система "клімат-контроль" підтримує в салоні +20°С. Сидіння обтягнуті шкірою. Кут нахилу спинок можна змінювати і для передніх, і для задніх пасажирів.

За Білою Церквою дорога — як нова. Володимир розганяється до 150 км/год.

— А враження таке, наче їдеш на 70–80 кілометрах, — каже. — У салоні тихо. Хоча в багатьох машинах із кузовом "хетчбек", як у цієї "тіїди", на задньому сидінні дуже шумно. Що швидкість велика, відчуваєш лише на кривих.

Володимир переключає автоматичну коробку передач на шостий ступінь і витискає педаль газу. "Тіїда" розганяється до 180 км/год. Під спідометром є показник витрати бензину. Він показує, що двигун бере 8,2 л на 100 км.

На півдорозі до Одеси застає дощ. На лобовому склі одразу вмикаються двірники.

— Тут датчик дощу встановлено, — пояснює Володимир. — На моїй "ланчії" вони теж є. Зручна річ. Наприклад, заляпає тебе зустрічний грузовик — і двірники миттю вмикаються самі.

В Одеській області сповільнюємося: вздовж траси кожні 2–3 кілометри стоять даїшники. На автобані дозволено їхати не швидше 110 км/год. На показнику витрат пального — ті ж 8,2 л на 100 км. Хоча, за паспортом, машина повинна брати на трасі 6,5 л. На підйомах показник зростає до 8,9 л.

— Мій знайомий їздить на "Мазді-3", її вважають модною машиною, — коментує Володимир. — Вона жере 10 літрів, або й більше. Хоча по габаритах і технічних даних — така ж, як наша "тіїда".

Дорогу із Києва до Одеси долаємо менш як за 4 год. Ще одна година минає в одеських "тянучках". Там "Ніссан Тіїда" споживає 10 л на 100 км. Нарешті добираємося до моря. Поряд на стоянці "Ауді 100". Нею білорус Олександр Красовський, 53 роки, привіз на море свою сім"ю. Машині 12 років.

— В "ауді" механічна коробка передач, то на трасі "ауді" бере десь 8–10 літрів, але в місті — просто до біса, — Олександр оглядає "Ніссан Тіїду". — Якби гроші, охоче поміняв би на нову машину. А в Україні, бачу, майже всі на нових легковиках їздять. У вас ціни нижчі.

"Тіїда" зовні здається невеликою, але салон — просторий, зауважує Красовський. І водію зручно, і пасажирам ззаду. Задні двері зроблено так, що сісти в машину можна майже не пригинаючися. Між сидіннями є підлікотники. Під їхньою кришкою є заглибини для пляшок.

Задні двері мають дитячий замок, щоб малеча не відкрила на ходу

— Підголівники на сидіннях можна відрегулювати під себе.

Назад у Київ рушаємо наступного дня. Посеред дороги вмикається червоний сигнал: бензин на нулі. Водій нервується — дотягнемо до заправки чи ні. Біля червоної лампочки вмикається лічильник. Показує, на скільки вистачить залишків бензину. Нам вистачило на 33 км, до найближчої заправки.

У Києві перевіряємо лічильник. За два дні наїздили 1,4 тис. км. На бензин пішло 750 грн.

— "Тіїда" — це машина для родини, — вважає киянин Андрій Бондаренко, 28 років. — Без прибамбасів, зате надійна й економна. Наприклад, задні двері мають дитячий замок, щоб малеча не відкрила на ходу. Мої знайомі близько року їздять на "тіїді". Купили в "сірих" дилерів. Поки що не ламалася.

Раніше Андрій їздив на легковику "Тойота Корола", потім на "Сеаті Ібіца". У "сеаті" зіпсувався двигун. Після ремонту Андрій продав цю машину й узяв у кредит "Ніссан Тіїду".

Зараз ви читаєте новину «Хетчбек "Ніссан Тіїда" обладнали економним двигуном». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути