32-річний Петро Кирдан із Черкас переобладнав "ладу-дев'ятку" на електротягу.
— Робив на складі побутової техніки на електрокарі-погружчику, — розповідає. — Закуповували такі, бо в закритому приміщенні заборонені вихлопи. Рішив переобладнати свою "дев'ятку". Батарея обійшлася у 3,5 тисячі доларів, електродвигун — 1,5 тисячі. Контролери, бортовий інвертор, зарядний пристрій і робота — ще десь у 5 тисяч доларів.
На переобладнання витратив близько $10 тис.
— Їздити, канєшно, дешево. Але і геморой конкрєтний. Заправок на дорозі нема, задля акумулятора викинув заднє сидіння. Тільки удвох можна сидіти. Станцій із ремонту електромобілів нема. Уся ходова і підвіска розбиваються часто, бо ж машина важча. Заряджати — проблема. Добре, якщо стоїть у гаражі біля розетки. А якщо живеш на 17-му поверсі, а машина під будинком?
Петро Кирдан далеко на машині не виїжджає, бо вона не зареєстрована у МРЕВ.
— Пару раз спиняли гаїшніки, дивилися під капот, сміялися, але не штрафували.
Продає свою автівку за $10 тис. Охочих немає — задорого як для "дев'ятки".
Коментарі
2