вівторок, 26 липня 2016 06:05

Автомобіль міняють кожні 150 тисяч кілометрів пробігу

— Як продав свою машину, було таке враження, ніби власну дитину комусь віддав, — розповідає 54-річний Віктор Захаренко із Золотоноші Черкаської області. Він понад 30 років їздив "Жигулями" ВАЗ-2101. Купив їх 1983 року. Машина за цей час подолала 320 тис. км.

Змінив авто через часті поломки. Кожні кілька місяців щось виходило з ладу. Нові деталі — неякісні, служать мало.

— Хоч до цієї машини сім'я звикла, хотілося більшого комфорту в довгих поїздках — щоб їхала м'якше, був кондиціонер, аби за гарчанням двигуна було чути і музику з магнітоли, — продовжує Віктор Захаренко. — Мало того, що моя "копійка" давно застаріла морально, то й ламким став метал — кріплення кардана тріснуло, кронштейн педалі зчеплення — також. Чотири рази міняв шарові опори. Хоч машина ніколи не була в аварії, кузов деформувався — авто на трасі тягло вбік. Задні крила також перекосилися, бо я часто перевантажував багажник. Після "Жигулів" 5-річна "Шкода Октавія", яку я придбав, здалася космічним кораблем. У ній приємніше їздити і менше втомлююся.

Найкраще змінювати автомобіль кожні чотири-шість років, радить 35-річний Ростислав Сом. Він продає вживані машини на ринку біля Столичного шосе в Києві.

— Чим дешевший "залізний кінь", тим швидше його треба продавати. Виробники бюджетних автомобілів зазвичай заощаджують. Тому час роботи вузлів там невеликий. Електроніка — із дротами мінімальної товщини, належно не захищена від перепадів температури, метал — тонкий. Через це кузов із часом починає більше "грати", з'являються сторонні стуки в салоні, ламається підвіска, — пояснює. Ростислав змінив 12 автомобілів. — Хоч би якої марки було авто, але після пробігу 150 тисяч кілометрів у місті його слід якнайшвидше збувати. Там деталі зношуються інтенсивніше. Частіше треба прискорюватися, гальмувати. Двигун на світлофорах і в заторах багато працює на холостих обертах. Тому починає їсти мастило, на свічках з'являється нагар. Якщо за машиною не дуже добре доглядали, то проблеми починаються вже з 120 тисяч кілометрів. Кожні два-три місяці стаються поломки. Особливо раптово починають сипатися китайські, корейські та японські автомобілі. Якщо ж користувалися машиною переважно на трасі — аби з'їздити у село чи на дачу — то її можна міняти й через вісім років. Вона не виглядатиме пошарпаною.

Якщо не змінювати автомобіль понад 10 років, то його потім невигідно продавати. Вартість 6-річного і 10-річного авто відрізняється на 20–25 відсотків.

— Варто завжди стежити за ціною вашої машини на вторинному ринку і розраховувати, щоб із мінімальними коштами замінити її на нову. Бажано збувати, коли завод-виробник випустив нове покоління вашої моделі. Наприклад, власнику цьогорічного "Кіа Сіід" з появою нового покоління варто свій продавати. Інакше за кілька років таке авто на вторинному ринку буде значно дешевше за нове покоління цієї моделі. Навіть якщо матимуть приблизно однаковий пробіг і стан.

Після 80 тис. км пробігу Ростислав радить продавати машини, які використовували у таксі, відрядженнях і для вантажоперевезень.

— Після 50 тисяч кілометрів салон таких авто втрачає заводський лоск — стає почовганий, сидіння зашарпані. Кермо й пластикові деталі біля водійського місця потерті. Якщо щодня возити людей, то пороги — подряпані. У мікротріщини фарби заходить волога, й там утворюється іржа.

Після аварій автомобіль продають якомога швидше. Адже з кожним наступним роком наслідки пошкодження очевидніші. Від ударів у кузов порушується його геометрія, стають нерівномірними зазори.

— Через такий дефект швидше зношуються шини та ходова. Потрібно часто робити розвал-сходження. У салоні пластикові панелі з часом починають гриміти, бо злітають із кріплення. Нова фарба може вигорати швидше за заводську або бути чутливішою до подряпин. Також якомога швидше збувайте підтоплені машин. У них барахлить електроніка, а в салоні — тхне цвіллю.

Автомобіль продають навесні

Найкраще продавати автомобіль навесні, тоді найбільший попит, вважає 38-річний Олексій Цибульський з автоклубу "Шевроле Лачетті". Він змінив чотири машини.

— Дві продавав весною, решту — влітку. У березні купили за кілька тижнів. Збув і даховий багажник, і літню гуму. Влітку додатково брати шини не хочуть. Людям здається, що до зими далеко. До того ж у спеку сильніше чути неприємні запахи в салоні.

Зараз ви читаєте новину «Автомобіль міняють кожні 150 тисяч кілометрів пробігу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути