Дизайнер Віктор Черкаський представив нову колекцію під назвою "Емансіпе".
"Це одяг для жінок, які хочуть бути трохи схожими на чоловіків. Для жінок, яким чогось мало й їм хочеться бути дорослішими, жорсткішими, мудрішими, - пояснив дизайнер. - Зараз світом у більшості правлять жінки: утримують сім'ї, тримають бізнес і, очевидно, їм не дуже комфортно в шифонових платтях. Я поставив для себе ціль – показати жінку в образах пожежника, міліціонера, сержанта, сталевара".
Жінкам пропонують перейти на чоловічий стиль.
"Я цю колекцію робив неочікувано, але потрапив в тенденції. Зараз якраз відбувається домінування чоловічого одягу над жіночим і елементи чоловічого одягу присутні майже у всіх дизайнерів. Гламур відійшов, актуальною є більш діловий одяг, практичний, стриманий. Це світ диктує таку можу: життя складніше, кризовий період — не до гулянок, тому й одяг починають вибирати так, щоб вона і на роботу і на відпочинок. Зараз уже з'явився термін для такого одягу — "нарядний офіс" - тобто сукня, в якій жінка може прийти на роботу, але в ньому ввечері можна піти на вечірку. Дозволити собі і те й те — важкувато навіть для людей із середнім достатком і тому це давить на модні тенденції. А дизайнер, який не продається — нікому не потрібен", - зауважив Черкаський.
Жіночність у діловому стилі зберігають за допомогою аксесуарів.
"Строгий чоловічий костюм, а в руках — клатч, обовязковим є високий каблук, додає жіночності і красивий макіяж. І це буде жінка-загадка. Це цікавіше, ніж рюшики, бантики. В осінній моді жорсткий стиль залишиться на 3 — 4 роки".
Наймодніший колір осені — синій.
"Якщо подивитися колекції усіх дизайнерів, то можна знайти все, але домінантними лишаються чорні, білі, сірі кольори. Сьогодні наймодніший сірий та темно-синій колір всіх відтінків. Популярні жосткі прінти — щось геометричне".
Коментарі