Стиліст Ольга Навроцька переконує, що копії брендів в наш час вже немодні. Про це вона розповіла в інтерв'ю Gazeta.ua.
"Це просто безнадійна тенденція і дуже погана. Коли людина їде в метро із сумкою "Луї Вітона" - це мегапогано. Є прекрасні аналоги демократичних марок, які повністю заміняють високі бренди. Тому краще купити одну хорошу сумку модну, але не підробку. Не треба до такого опускатися", - радить дизайнерка.
Сама Оля шопоголіком себе не вважає.
"Гардеробну я собі зробила із колишнього кабінету. Але він невеликий, десь 25 квадратів. Я не шопоголік, але речі мене просто переслідують. При цьому я не можу викидати і роздавати одяг. Колись з Могилевською намагались створювати комплекти, щоб знати, що одягнути завтра. В мене так не вийшло, бо не знаю, що зранку вдягну", - зізналась Навроцька.
Одягається вона лише під настрій.
"Мій особистий стиль залежить від настрою. Взагалі я дуже люблю коротенькі сукні, світерочки, шкіряні штани, джинси і підбори. Всі модні тренди — не моє, на жаль. Воно мені просто не личить, бо я починаю виглядати дуже дорослою", - зауважує Оля.
За шопінгом вона їздить до Штатів.
"Я не їжджу туди за "Шанель" чи "Гуччі", а за їхнім внутрішнім ринком. Є магазини, де речі зроблені вручну. Колись купила собі шерстяну кофту, розписану масляними фарбами. Уггі там в десять разів дешевші. І взагалі всі ці божевільні "сейли", коли трусів по два долари можна набрати і модних джинсів по 70", - підкреслила Ольга Навроцька.
Коментарі