неділя, 28 травня 2017 11:11

Унікальний Opel Admiral, машина Щербицького та спецтехніка КДБ - стартував зльот ретроавтомобілів
16

Звукові сигнали старовинного авто
Фото: Віктор Фоменко
Opel Admiral. Його випускали з 1936 по 1939 рік. На такому їздив міністр пропаганди 3-го Рейху Йозеф Гебельс.
 Mercedes-Benz 30-х років. На автомобілі рідкісний жовтий номер. Такий у СРСР видавали до 1978 року
Багажник Opel Admiral. На ньому фірмова емблема першого покоління
Осучаснений салон старовинного Opel Admiral

У Харкові показали понад 160 ретро автомобілів. Третій щорічній Ретро-зльот відкрився на найбільшій площі Європи — майдані Свободи.

Захід організували дядя Фара (Олег Федоренков) та Дмитро Харченко. Обидва представляють Харківський автомобільний союз, на рахунку якого більше сотні заходів.

"Після ретрозльоту, який був присвячений 21-й "Волзі", мій компаньйон подав ідею: а чому б не зробити девізом "Made in USA"? Не знаю, як в 21 столітті, а в 20-му законодавець автомоди був один - Америка".

Автор: Віктор Фоменко
  Packard Single Eight 1924 року випуску. Не зважаючи на поважний вік у 92 роки, всі вузли машини справні
Packard Single Eight 1924 року випуску. Не зважаючи на поважний вік у 92 роки, всі вузли машини справні

Географія учасників цьогоріч розширилася: крім Харкова, це Київ, Черкаси, Запоріжжя, Дніпропетровськ, Сумська область. На бруківці площі розмістили автомобілі американського автопрому і машини, які виглядають екзотично. Більш звичні екземпляри виставили на алеях в сквері. Там же розташувалися і мотоцикли.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Розкішний лімузин ЗІС і 120 ретро автомобілів - як минув День відчинених дверей у Музеї транспорту

"В Харкові вперше виставили ЗІЛ-115, на якому їздив керівник Радянської України Володимир Щербицький. Не менший Інтерес представляє лімузин Volvo 264 ТЕ. Ним користувався Еріх Мільке, який 32 роки обіймав пост міністра держбезпеки НДР", - каже Gazeta.ua дядя Фара.

Для того, щоб зайнятися ремонтом машини, пішов з роботи

Volvo виглядає масивно, строго і в той же час елегантно. Модель випускало з 1967 по 1974 рік кузовне ательє Бертона спеціально для уряду НДР. ТЕ -шок виготовили близько 300 штук, у тому числі 69-му в кузові лімузин.

"Привезли автомобіль з Німеччини на початку 2000 років. Відновили на 99 відсотків в оригіналі. Оббивка салону не велюр, а натуральний плюш. Це рідкість", - додає Gazeta.ua господар машини Юрій Гончаренко.

Але більш цікавою моделлю Volvo , представленій на зльоті, автолюбитель вважає не 264-у, а 144-у модель.

"Свого часу вона отримала приз найбезпечнішого автомобіля в світі, а її концепцію поклали в основу американського стандарту безпеки. На початку 1970-х це було найпопулярніше європейське авто в США", - говорить власник.

Автор: Віктор Фоменко
  Унікальний ГАЗ-12 "ЗИМ" "Фаетон". На відміну від серійних ГАЗ-12, має кузов кабріолет. Масове виробництво таких не запустили, виготовили тільки два екземпляри
Унікальний ГАЗ-12 "ЗИМ" "Фаетон". На відміну від серійних ГАЗ-12, має кузов кабріолет. Масове виробництво таких не запустили, виготовили тільки два екземпляри

Тема спецслужб — одна з ключових на ретрозльоті. На вигляд - звичайна "Волга" ГАЗ-23, проте в неї вставлений 8-ціліндровій двигун "Чайки". Звідси і назва - "догонялка".

"Це рідкісній автомобіль, його використовували лиш оперативні співробітники КДБ, і втекти від неї було неможливо, - пояснює Дядя Фара. - ЇЇ не те що звичайні громадяни не могли купити, такого автомобіля не були "гідні" навіть секретарі партійних міськкомів й обкомів. Головна проблема з цими машинами — ми не знаємо, скільки їх випустили, вони ніде не реєструвалися, не мали номерів, знайти їх практично неможливо. Проте нашому учаснику з Дніпра це вдалося".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На OldCarLand привезли автомобілі, які змінили світ: пряма трансляція

Ще одна знаменита модель - кабріолет Opel Admiral. Її випускали усього три роки - з 1936 по 1939. Тираж для машини символічний – 3 тисячі. На такій моделі їздив міністр пропаганди 3-го Рейху Йозеф Гебельс.

Автор: Віктор Фоменко
  Багажник Opel Admiral. На ньому фірмова емблема першого покоління
Багажник Opel Admiral. На ньому фірмова емблема першого покоління

"Завжди хотілось велику машину. Перший раз побачив 1989 року: бабуся продавала за 10 тисяч рублів. Але таких грошей не було. Другий раз знайшов її практично під парканом. Стан плачевний - на ній возили картоплю з Криму по 2 тонни. Довелося викинути форсований двигун з БТРа, переробити дах. Для того, щоб зайнятися ремонтом машини, пішов з роботи. І за рік зробив. 2 тонни ваги, на трасі йде як параплав", - розповідає Gazeta.ua господар автомобіля Анатолій Кадацький.

У квітні відбувся найбільший в Україні фестиваль старовинної техніки OldСarLаnd. На ньому показали понад 900 старовинних автомобілів.

Зараз ви читаєте новину «Унікальний Opel Admiral, машина Щербицького та спецтехніка КДБ - стартував зльот ретроавтомобілів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути