середа, 31 жовтня 2018 19:33

Рекламують канцелярію і салони краси - якими бувають "зебри"
7

67 років тому в англійському місті Слоу з'явилася перша "зебра". Чорно-білі смуги шириною понад півметра, нанесені паралельно бордюру, були найбільш помітні на дорозі.

Нововведення швидко поширилося по всьому світу. У вересні 1953 року "зебра" з'явилася в Німеччині і США. З середини 1960-х в Радянському Союзі.

Gazeta.ua підготувала добірку сучасних креативних "зебр".

1. Пішохідні зебри в індійському Мумбаї замінили на характерні смужки, як у справжніх зебр. Так найбільший туроператор рекламує свої тури в Південну Африку. Слоган, намальований уздовж переходу, говорить: "Вона ближче, ніж ви думаєте".

  Нудні пішохідні зебри в Мумбаї замінили характерними смужками. Фото: biznes.com.
Нудні пішохідні зебри в Мумбаї замінили характерними смужками. Фото: biznes.com.

2. Креативну дорожню розмітку зробили у Хмельницькому. Пішохідний перехід у центрі міста комунальники розмалювали орнаментом - просто на асфальті зобразили величезний український рушник. Чорні смужки замалювали червоним, а поверх трафаретом нанесли білий малюнок.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: То вам здається - в мережу виклали кумедні кадри без фотошопу

3. Агентство Draft FCB в португальському Лісабоні перетворило пішохідні переходи в меморіальні дошки пішоходів - жертв нещасних випадків на дорогах за участю автомобілів.

  Пішохідні переходи перетворили в меморіальні дошки пішоходів. Фото: biznes.com.
Пішохідні переходи перетворили в меморіальні дошки пішоходів. Фото: biznes.com.

Зебри найчастіше використовують для реклами. Цим успішно користуються західні компанії, використовуючи зебру для залучення уваги до свого бренду.

Для рекламування чистячих засобівпід брендом Mr. Proper, в Німеччині рекламне агентство Grey Worldwide також використало пішохідні переходи. Фото: biznes.com.
Mcdonald's використовував пішохідні переходи в Швейцарії для реклами своєї картоплі фрі. Фото: biznes.com.
Салон краси в Індії зобразив на найближчих до нього вулицях гігантські гребінці для волосся. Фото: biznes.com.
Торговий центр Curitiba у Бразилії перетворив пішохідні переходи в штрих-коди з метою залучити покупців у свої магазини під час святкового тижня. Фото: biznes.com.
Рекламне агентство BBDO для просування нової лінійки канцелярських товарів FedEx Kinko розмістило на пішохідних переходах на вулицях Нью-Йорка гігантські баночки з коригуючої рідиною. Фото: biznes.com.

Раніше місце переходу позначали металевими кружками. Вони з'явилися в 1934 році. Тоді британський міністр транспорту лорд Хор-Беліша розпорядився поставити біля доріг в місцях пішохідних переходів смугасті стовпи з помаранчевими ліхтарями нагорі. У 1946 році в Слоу створили підрозділ дорожньої безпеки Дослідницької лабораторії по дорожнім проблем. Підрозділ вивчав дані ДТП, транспортні потоки, облаштування перехресть, вуличне освітлення, безпеку машин і пішохідних переходів. Вони змоделювали переходи з різною розміткою.

Зараз ви читаєте новину «Рекламують канцелярію і салони краси - якими бувають "зебри"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути