Peugeot підготував для європейського ринку електичний e-Traveller. Новинку випустять вже в другій половині 2020 року.
Авто буде доступне у 2 розмірах - стандартному (4,95 м) та довгому (5,3 м), що вміщає 8 пасажирів, повідомили в Аutogeek.
У більшій конфігурації залишатиметься іще 1500 л вільного місця, і, якщо перевозити тільки 5 пасажирів, простір збільшиться до 3000 л, а тільки з передніми пасажирами - до 4900 л.
Е-Traveller побудували на платформі EMP2. Він має невеликий електричний двигун, який видає 134 к. с. при крутному моменті в 260 Нм. Максимальна швидкість, до якої може розігнатись електрокар, - 130 км/год. А до "сотні" він розганяється за 13,1 с.
Оскільки авто отримало батарею на 50 кВтгод, воно зможе проїхати на одному заряді відстань в 230 км.
Моделі доступна функція швидкої зарядки - за потужності в 100 кВт системі вистачить 30 хв, щоб зарядитись до 80%. Якщо ж використовувати зарядні пристрої на 11 кВт і 7,4 кВт, то повністю акумулятор зарядиться за 5 і 7,5 год. відповідно. А від домашньої розетки йому доведеться заряджатися 31 год.
Водій може вибрати один з 3 основних режимів їзди Power, Normal і Eco. Також в додаткових налаштуваннях можна обрати Snow, All-Travel, Sand та ESC off.
Щодо салону, то новинка задовольнить всі потреби і запити клієнтів у їхньому професійному та приватному житті. PEUGEOT e-Traveller запропонований в 3 варіантах - від 5 до 9 посадочних місць, Business і Business VIP-комплектації, призначений для пасажирських перевезень і активного заміського відпочинку. Залежно від версії задні пасажири на другому і третьому ряду мають незалежні розсувні шкіряні сидіння з підлокітниками або розділені в пропорціях 2/3-1/3 розсувний диван. VIP-оздоблення пропонує 5- або 4-місний салон з незалежними сидіннями, 3-зонний кліматконтроль, затемнене скло і панорамний скляний дах.
Залежно від обраної комплектації новинка може бути обладнана безліччю систем допомоги водієві. Серед них: адаптивний круїзконтроль з обмежувачем швидкості (в базовій комплектації), система допомоги при підйомі схилом - Hill Start Assist, моніторинг сліпих зон і камера заднього виду, розпізнавання дорожніх знаків і контроль рядності руху, контроль втоми водія та ін. Управління цими й іншими системами здійснюється через 7-дюймовий сенсорний екран, а дані про поїздку можуть виводитися на високотехнологічний проекційний head up-дисплей. Приємним і зручним доповненням стане опція Hands Free Access, яка закриває і відкриває двері за помахом ноги під заднім бампером.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Почали продавати електромобіль на базі ZAZ Forza
На початку 1960-х років армія США придбала 2 екземпляри літаючих автомобілів, які створила авіабудівна компанія Curtiss-Wright.
Архівні кадри свого часу демонструвалися лише армії США, а самі літаючі автомобілі також призначались для потреб військових, повідомили в Auto24.
Коментарі