вівторок, 27 листопада 2018 12:46

Гонщик заснував автомобільну компанію
7

27 листопада 1906-го італійський автогонщик Вінченцо Лянча і Клаудіо Фоджолін заснували компанію Fabbrica Automobili Lancia.

Перший автомобіль бренду Lancia Alpha з'явився у вересні наступного року. Згодом на її базі виготовили Dialpha. У 1913-му з конвеєра зійшла Theta. Цю серійну модель вперше оснастили електроосвітленням.

Автор: peoples.
    Вінченцо Лянча -  гонщик, водій-випробувач, інженер-новатор, успішний підприємець і батько-засновник італійської автобудівельної компанії Lancia
Вінченцо Лянча - гонщик, водій-випробувач, інженер-новатор, успішний підприємець і батько-засновник італійської автобудівельної компанії Lancia

Під час Першої світової війни компанія випускала вантажівки і бронетехніку. Маючи державну підтримку, заводські території збільшили і розробили нові восьми- і дванадцятициліндровим мотори.

1921-го Lancia випустила перший у світі автомобіль з несучим кузовом - Lambda.

Слідом за нею була створили Astura. В кінці 1937-го з конвеєра зійшла модель Aprilia. Вона стала останньою, над якою особисто працював засновник фірми Вінченцо Лянча. Після його смерті конструктором став Вітторіо Яно.

Gazeta.ua підготувала добірку автомобілів, які випустила компанія за життя свого засновника, автогонщика та інженера Вінченцо Лянча.

Lancia Alpha

Alpha або Tipo 51 - перший автомобіль, який випустила компанія. Його презентували на Туринському автосалоні. Авто випускали з типом кузова фаетон, купе, ландо і лімузин. Найдешевше коштувало шасі з мотором без корпусу - 10 тис. лір. Найдорожче - версія лімузин - 14 тис. лір.

Автор: Concept Carz
  Lancia Alpha презентували на Туринському автосалоні.
Lancia Alpha презентували на Туринському автосалоні.

Alpha оснастили рядним, 4-х циліндровим двигуном з боковим розташуванням клапанів. Потужність мотора - 28 к.с. Максимальна швидкість - 90 км/год.

Усього продали близько сотні автомобілів. Кілька з них експортували до сполучених Штатів і Великої Британії.

Lancia Theta

На цій моделі вперше в Європі серійно встановили електроосвітлення. Її презентували на автосалоні у Лондоні 1913-го. Коштувала 17 тис. лір.

Автор: autoevolution
  Lancia Theta - перший європейський автомобіль з повною електричною системою, з робочим вогнем, стартерним двигуном і навіть освітлювальною панеллю приладів.
Lancia Theta - перший європейський автомобіль з повною електричною системою, з робочим вогнем, стартерним двигуном і навіть освітлювальною панеллю приладів.

Theta мала 4-циліндровий мотор. Його потужність 70 к.с. Максимальна швидкість - 120 км / год.

Lancia Kappa

Kappa - перший автомобіль, який випустили після закінчення Першої світової війни. Коштував 78 тис. лір.

Автор: wikipedia
  Lancia Kappa
Lancia Kappa

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Лянча Дельта" обладнана м'якою підвіскою

Машина мала двигун з окремою головкою, а не злитий в блок з корпусом циліндра і зрушення перемикання передач з важелем, розташованим посередині. Під капотом встановили 4-циліндровий рядний двигун потужністю 70 к.с. Авто розганялося до 125 км / год.

Lancia Lambda

Автор: Revivaler
  Ідеальний дизайн для Lancia Lambda був натхненний дизайном корпусу судна.
Ідеальний дизайн для Lancia Lambda був натхненний дизайном корпусу судна.

Lambda вважають першим шедевром інженера, який з'явився 1923-го. Авто показували на автосалоні у Лондоні і Парижі. Випустили три серії моделі. Вартість авто 43 тис. лір.

Автор: Revivaler
  Lancia Lambda
Lancia Lambda

Модель мала несучий кузов, незалежну передню підвіску і гальма на всіх чотирьох колесах. Під капотом - передній поздовжній 4-циліндровий V-подібний двигун. Мав потужність 49 к.с.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 6 історій італійських автологотипів

Lancia Аprilia

Аprilia стала останньою машиною, до якої доклав руку сам Лянча. Модель вперше в світі оснастили незалежною підвіскою всіх коліс.

Автор: За рулем
  Аprilia стала останньою машиною, до якої доклав руку сам  Лянча.
Аprilia стала останньою машиною, до якої доклав руку сам Лянча.

V-подібний двигун об'ємом 1,3 літра виготовили з алюмінієвого сплаву. Він мав потужність 47 к.с. Максимальна швидкість - 125 км / год.

20 листопада 1850-го Еміль Пежо запатентував емблему компанії Peugeot Freres. До цього часу бренд існував уже 45 років. Засновники компанії запропонували зробити логотип ювеліру Жульену Белезеру. Оскільки брати Жюль та Еміль займалися виготовленням ріжучих інструментів, то найкращим символом став лев.

Зараз ви читаєте новину «Гонщик заснував автомобільну компанію». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути