




Сьогодні, 1902 року випустили перший автомобіль марки "Кадилак" у Детройті в американському штаті Мічиган.
Засновники фірми "Кадилак" - інженер з точних машин Генрі Ліланд і підприємець Вільям Мерфі. Фірму сформовали на уламках "Автомобільної компанії Детройта", яка після того, як з неї в 1902 пішли Генрі Форд і кілька його ключових партнерів, збанкрутувала і підлягала ліквідації.
Для ліквідації активів фірми фінансові покровителі Форда, Мерфі та Лемюель Боуен звернулися до Ліланда, щоб оцінити завод і обладнання перед продажем. Замість цього Ліланд переконав їх продовжити автомобільний бізнес, використовуючи готовий одноциліндровий двигун його виробництва.

З відходом Форда треба було змінити назву фірми, компанію перейменували в "Автомобільну компанію Кадилак" в честь французького дослідника і колоніального адміністратора XVII століття Антуана Ломе де Ла Мот-Кадільяка.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як створювали легендарну радянську "Копійку"
З ранніх років існування компанія прагнула до високоточної розробки та елегантної розкішної обробки, щоб її автомобілі порівнювалися з усім найпрекраснішим в Сполучених Штатах. У 1908 році важливим нововведенням стало використання взаємозамінних частин. "Кадилак" був першим виробником, що запустив в серію повністю закритий автомобіль таксі в 1910 році.

Також "Каділлак" розробив багато автомобільних пристроїв і пристосувань, включаючи повну електросистему, безударну ручну коробку передач і стальну кришку. Під маркою "Каділлак" було розроблено три двигуни, один з яких дав стандарт для американської автопромисловості. Як результат цього, Кадиллак став першою американською машиною, вигравши престижну гонку Дьюар Трофі у Королівському автомобільному клубі Великобританії та висунувши лозунг "Стандарт для всього світу".
70 років тому заснували японську компанію Honda. Засновник всесвітньовідомої компанії Соітіро Хонда у 1928 році отримав свій перщий патент на ідею замінити в колесі дерев'яні спиці на металеві. У 1938 році він винайшов поршневі кільця. Їх виробництвом займалася заснована ним в 1937 році компанія Tokai Seiki Heavy Industry. У 1945 році вона серйозно постраждала через війну і землетрусу. Хонда її продав за 450 тис. ієн.
Коментарі