У компанії Ford почали випробовувати автомобільні крісла за допомогою роботів. Для цього інженери навчили "роботизовані сідниці" повторювати рухи водія та пасажирів, які сідають в авто.

Робота створили за розмірами людини середнього віку. За три тижні у ході випробувань він сідає у крісло, імітуючи стандартні рухи стегон, близько 25 000 разів. Ця кількість присідань прирівнюється до 10 років використання сидінь у салоні авто. Так вони випробовують матеріал автокрісел на зношуваність та розриви.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ford запустить велопрокат
"Саме крісло створює перше відчуття комфорту та якості, коли ми сідаємо в авто. Раніше ми використовували пневматичні циліндри, які лише підіймалися і опускалися. Сьогодні, за допомогою робота ми можемо дуже точно відтворювати реальну поведінку людей, - каже спеціаліст із випробувань на витривалість у головному європейському підрозділі Ford Свенья Фройліх.

Відтепер всі нові автомобілі Ford у Європі будуть проходити це випробування.
Як проходять випробування:
Автомобіль 1996 року випуску проїхав понад 1340 км. За цей час у нього було тільки двоє власників. На колесах авто - "рідні" шини Pirelli. Під капотом — турбодвигун, потужністю 230 к.с. Стартова вартість - 85-95 тис. фунтів стерлінгів, що за курсом НБУ понад 3 млн. грн.
Коментарі