На моторшоу в Чикаго компанія Toyota представила новий Off-Road-варіант кросовера RAV4 п'ятого покоління, підготовлений підрозділом Toyota Racing Development.
Машина, побудована на базі кросовера в комплектації Adventure, створена спільно з Toyota Racing Development (TRD) за мотивами ралійного RAV4, повідомляє Motor1.
Авто отримало ексклюзивний варіант забарвлення (сірий кузов з білим дахом), матово-чорні 18-дюймові колеса, позашляхові покришки Falken Wildpeak Trail з особливим малюнком протектора і складом гуми, розробленим за вимогами TRD. Крім нової забарвлення і особливих шин RAV4 TRD Off-Road відрізняється підвіскою зі спеціальними настройками (і червоними пружинами), які поліпшують поведінку машини на бездоріжжі.
У салоні версії TRD кидаються в очі нові килимки з логотипами бренду, а також оббиті тканиною SofTex крісла з вишитими на підголівникам емблемами TRD. Також можна відзначити декоративні червоні вставки в інтер'єрі.
Також, на автосалоні в Чикаго також представили лімітовану версію Toyota Land Cruiser Heritage Edition, яку випустять тиражем в 1200 автомобілів виключно для ринку США. Машина відрізняється бронзовими 18-дюймовими дисками BBS, чорними гратами радіатора, фарами, протитуманними фарами і корпусами дзеркал заднього виду.
Цей позашляховик Toyota пропонує з 381-сильним 5,7-літровим бензиновим V8 в поєднанні з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач і постійним повним приводом. Вибір кольору кузова обмежений відтінками Midnight Black Metallic і Blizzard Pearl.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як рекламують улюблені автомобілі українців
Найпопулярніша марка авто у січні в Україні - Renault. Українці придбали 800 автомобілів французького бренду. Витратили на покупки - $13 млн.
Другою за популярністю стала японська марка Toyota. Купили 632 машини. На третьому місці опинився також японський виробник Nissan. Власниками автомобілів цієї марки стали 427 українців.
Коментарі