четвер, 07 лютого 2019 17:45

Як рекламують улюблені автомобілі українців

Як рекламують улюблені автомобілі українців
У січні в Україні купили 5,2 тис. легковиків. Фото: CarDiagram

Минулого місяця українці купили 5,2 тис. нових автомобілів. На покупки витратили $160 млн.

Перевагу надали машинам французької марки Renault. Купили 329 кросоверів Duster і 229 Logan.

На третьому місці опинилися автомобілі південнокорейського бренду Kia Sportage. 206 українців стали власниками моделі.

Четверта модель у рейтингу також південнокорейської компанії - Hyundai Tucson. У січні купили 194 автомобілі.

Замикає першу п'ятірку - Nissan Qashqai. Модель уподобали 180 українців.

Gazeta.ua підготувала добірку реклами автомобілів.

Renault Duster

Renault Logan

Kia Sportage

Hyundai Tucson

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як рекламують найпопулярніший у світі автомобіль

Nissan Qashqai

У січні найдорожчі авто купували в Одесі. Середня вартість однієї машини - майже $37 тис. Трохи менше в Чернівцях - $35,3 тис. і Дніпрі - $34,9 тис. Загалом на автомобілі витратили $160 млн. Найбільше - у столиці - понад $75 млн.

Зараз ви читаєте новину «Як рекламують улюблені автомобілі українців». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути