




Mercedes-Benz 170 1936 року показали на найбільшому технічному фестивалі OldCarLand-2017, який проходив у Державному музеї авіації.
Mercedes-Benz 170 (W136) пережив війну. Після закінчення Другої світової війни такі моделі почали завозити з Німеччини до СРСР союзу як трофеї.

У автомобіля дерев'яний каркас. Дах закріплений звичайними цвяхами. Передні пасажирські двері відчиняються нестандартно — проти руху, а задні — за рухом. Над широкою решіткою радіатора — емблема Mercedes-Benz. Круглі фари — стирчать з крил машини. Два "двірники" прикріплені зверху лобового скла. Позаду - запасне колесо. Доступ до багажника — із салону.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Цей автомобіль - як бик. Рветься на всіх парах вперед" - на фестивалі ретроавтомобілів показали 400-сильного Thunderbird

"Машина у власника 5 років. Побачили в інтернеті оголошення про продаж цього красеня і вирішили, що він буде доречним у колекції нашої ретрокоманди. Цінність цього автомобіля в тому, що він зараз у тому ж стані та вигляді, що й був, коли вийшов із заводу. Його майже не торкнулася реставрація. Так, ми його місцями підфарбували, підкрутили. Нічого глобального не міняли. Навіть збереглося "рідне" дерево. Власник планує з часом реставрувати його. Поки що не спішить через економічні моменти і те, що авто цінне тим, що воно саме таке, яким вийшло від виробника — отаки непривабливими вони були і тоді. Це історія. Ми її бережемо", - розповідає Gazeta.ua реставратор із Києва Сергій Зайцев.

Машина задньопривідна. Під капотом Mercedes-Benz - 1,7-літровий двигун, потужністю 38 к.с.
"Машина працює. Вона приїхала сюди своїм ходом. Але двигун тут не його. Рідний мотор - у ремонті. Цей встановили тимчасово, щоб можна було нею користуватися, приїхати на фестиваль", - каже Сергій Зайцев.
У 1943 році, коли англо-американське бомбардування зруйнувала заводи Mercedes-Benz, випуск моделі припинився. Але єдиний відносно вцілілий конвеєр був якраз для 170-го. У 1946-му році виробництво відновилося, почався випуск моделі 170V у версіях пікап, бортова вантажівка, поліцейський автомобіль і карета швидкої допомоги. До 1990-х залишилося мало вцілілих авто. Дерев'яний каркас за 10-20 років псувався і зогнивав.
Ford Thunderbird 1972 року випуску показали на найбільшому технічному фестивалі України OldCarLand, який проходив у Державному музеї авіації. Власник отримав премію за найкраще збереження іноземного авто.
Коментарі