Кремль б'є в серце української воєнної логістики
Якщо зруйнувати залізничне полотно - його відновлять досить швидко і рух потягів, а головне, постачання фронту, відновиться. А от якщо розбивати локомотиви на великих залізничних вузлах - справи кепські. Цілі напрямки постачання боєприпасів, пального та вивезення поранених можуть бути паралізовані. Як цьому запобігти?
Росія знову вдарила по енергетичних і транспортних артеріях України. У Полтаві ворог поцілив у локомотивне депо, тягові підстанції, енергодільницю та адміністративні приміщення.
На перший погляд черговий епізод війни на виснаження. Але насправді удар по Полтаві не випадковий. Це великий залізничний вузол, який з'єднує Схід і Захід, і через який проходить значна частина військових та гуманітарних вантажів.
Саме тому удари по локомотивному депо мають не лише символічний, а й стратегічний сенс. Локомотиви є вузьким місцем у залізничній системі. Їх неможливо швидко замінити. Адже це складна техніка, яку в Україні виробляють одиниці заводів, і більшість із них розташовані на сході, під загрозою обстрілів.
Знищення навіть кількох локомотивів у депо може тимчасово паралізувати цілі напрямки. Адже коли вибувають тягові машини, нікому вести потяги
Знищення навіть кількох локомотивів у депо може тимчасово паралізувати цілі напрямки. Адже коли вибувають тягові машини, нікому вести потяги. Саме тому ворог цілить не у рейки, а в серце залізниці - ті машини, які забезпечують її рух.
Такі удари мають безпосередні наслідки для військових операцій. Через Полтаву проходить один із головних потоків постачання боєприпасів, пального, запчастин і техніки на східний фронт. Коли логістика сповільнюється навіть на кілька днів, це впливає на темпи ротацій, підвезення боєприпасів і евакуацію поранених.
Військові штаби змушені перебудовувати маршрути, переводити частину транспорту на автоколони, що підвищує ризики і витрати палива. Іншими словами, удар по локомотивному депо це не лише удар по залізничниках, а спроба вибити опору фронту. Без стабільної залізниці не працює економіка тилу, але ще важливіше не працює фронтова логістика, а отже, зменшується маневровість армії.
Сподіваюсь, Укрзалізниця отримає належну підтримку від ЗСУ для захисту свого рухомого складу. У протилежному випадку на фронт чекатимуть важкі логістичні часи
Сподіваюсь, Укрзалізниця отримає належну підтримку від ЗСУ для захисту свого рухомого складу. У протилежному випадку на фронт чекатимуть важкі логістичні часи.
Коментарі