Борги є, доріг немає. От тільки крали в Укравтодорі, а платити - всім нам
Понад 1 мільярд доларів боргу за "Велике будівництво" держава реструктуризувала. Тобто, взяла на себе, точніше - на всіх нас. І це при тому, що за рік перед пономасштабним вторгненням на потреби Укравтодору виділялося вдесятеро більше коштів, аніж на ЗСУ. Як так сталося?
У 2020-21 рр. я публічно постійно звертав увагу: політика Міністерства інфраструктури і Укравтодору веде до фінансового колапсу. Менеджери "від Бога", депутати від Слуги Народу, управлінці і "експерти" мені глузливо заперечували: ми вам покажемо як будувати дороги, Велике Будівництво, мости, "вперше" тисячі км і інша словесна облуда.
Поки НАБУ все ще розбирається, а що це було - ми всі вже маємо результат непродуманої ініціативи "а давайте всі гроші кинемо на дороги": ні грошей, ні доріг. Одні ями і борги.
Причому, борги як перед кредиторами, так і перед підрядниками, з якими досі не розрахувалися. Близько 1 млрд доларів США! І, повірте, це далеко не усі борги, а лише їхня частина!
Так у цьому полягала грандіозна реформа? Хто відповідати буде? Зворушує публічна позиція тих осіб, які щиро лобіювали ці всі безчинства, а тепер розводять руками: а як так трапилося? Слів немає!!!
Те саме було в 2014, коли Азаров два роки перед тим розповідав, що відремонтовано 97% доріг, а в підсумку Україна отримала декількох мільярдерів в еміграції, борги на десятки мільярдів і суцільні ями
Те саме було в 2014, коли Азаров два роки перед тим розповідав, що відремонтовано 97% доріг, а в підсумку Україна отримала декількох мільярдерів в еміграції, борги на десятки мільярдів і суцільні ями. Платити за оплески брехні доведеться тепер кожному українцеві. Як і іздити віртуальними дорогами…
Коментарі