На ринку пального нас чекають бої без правил

Збільшаться обсяги низькоякісного пального, повернуться податкові схеми

Дуже часто зустрічається штамп про трейдерів-монополістів на ринку пального. А останнім часом він вживається у контексті виходу на ринок державних "Нафтогазу" та "Укрзалізниці". Останній так взагалі ліплять німб рятівника ринку, хоча її частка у постачаннях дизпального у липні склала менше 2%, а сам обсяг (12 тис. т) недостатній навіть для потреб самого "залізничного" монополіста.

Про успіхи "Нафтогазу" взагалі промовчу.

Але головне не в цьому. 355 імпортерів дизпалива у липні! Це у п'ять разів більше, ніж рік тому! Хто кого рятує та кого взагалі тут треба рятувати?

Справжня паливна навала внаслідок стимулювання з боку уряду вже призвела до знищення будь-яких заробітків у опті, а наразі ця заруба поглинає роздріб

Справжня паливна навала внаслідок стимулювання з боку уряду вже призвела до знищення будь-яких заробітків у опті, а наразі ця заруба поглинає роздріб. Такий був план, і він спрацював – країна з пальним, ціни падають.

А що далі? Ринок скоротився на 30-40%, а заправних станцій менше не стало. Хтось має піти. Тому рубка буде за кожний літр.

Але не факт, що споживач та країна виграють від цього свята конкуренції. Очікуємо боїв без правил – збільшення обсягів низькоякісного пального, повернення податкових схем тощо. Словом, як раніше.

Треба готуватись до цього й уряду, який планує повертати податки на пальне. Країні потрібні гроші, але треба подбати, щоб ці гроші не опинились в інших кишенях.

Оригінал

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі