"Дом" для Зеленського: президент будує свій медіахолдинг
Як глава держави збирається рятувати свій рейтинг за рахунок бюджетних коштів
Останні пів року у медіапросторі активно ширились чутки, що Зеленський готує створення свого медіахолдингу. Як людина, яка стала президентом завдяки підтримці одного з головних національних телеканалів, він як ніхто розуміє важливість мати свій медіа пул.
Такий крок дозволив би йому послабити свою залежність від олігархів. Адже за лояльність з боку їх каналів він має платити лояльністю державного бюджету чи посадами у виконавчій гілці влади. Останні два роки співпраця між Зеленським та олігархами була більш ніж успішною. Хто не вірить, що у олігархів усе добре, нехай відкриє минулотижневий Forbes і побачить, як за останній рік зросли статки всіх олігархів.
Тож питання створення власного медіахолдингу і максимальне дистанціонування від олігархічних ЗМІ у довгостроковій перспективі - це питання політичного виживання Зеленського.
Спершу очікувалось, що для президента створять невелику студію, яка працюватиме у стилі раннього каналу "112 Україна". Називали навіть точку локації – "Парковий".
Але на практиці все виявилось набагато простіше. Зеленський вирішив не вкладати власні кошти чи фінанси своїх партнерів у розбудову телеканалу, як це зробили Ахметов, Пінчук, Порошенко чи Коломойський.
Він вирішив побудувати канал за рахунок бюджетних грошей. Судячи з останніх ефірів, зараз на цю роль з великою ймовірністю претендує телеканал "Дом".
Не прямим доказом цього є той факт, що з року в рік на нього виділяють все більше бюджетних грошей – торік понад 200 мільйонів, цього – майже 400.
За інсайдерською інформацією, зараз обговорюють питання створення нових філій – і не тільки у прикордонних областях, а ще в Дніпропетровській (з бюро у Харкові), Запорізькій, Одеській, Миколаївській і Херсонській.
Для чого створювати філії у цих регіонах каналу, який має транслювати свої передачі на тимчасово окуповані території – загадка.
Пропоную на ваш розсуд наступну версію.
Як показують соціологічні заміри, у цих регіонах відбулись найбільші перетоки симпатій виборців від Зеленського до ОПЗЖ Медведчука.
Не останню роль у цьому відіграли канали з медіахолдингу останнього.
Зеленський вирішив розіграти нескладну кількоходову операцію. На першому етапі відбулось зачищення медіахолдингу Медведчука. На другому - на оголене медіаполе планується захід телеканалу "Дом"
Тож, здається, Зеленський вирішив розіграти нескладну кількоходову операцію. На першому етапі відбулось зачищення медіахолдингу. На другому - на оголене медіаполе планується захід телеканалу "Дом".
Якщо розглядати версію під цим кутом, стає зрозумілим, для чого виникло шоу Мендель "Погляд із Банкової". Проблема цього шоу не в тому, що Мендель намагається захистити Банкову від атак. І не в тому, що у своєму виступі допустила майже у кожному реченні велику кількість граматичних помилок.
Проблема в тому, що у першому випуску Мендель одразу почала атакувати політичних опонентів Зеленського, займаючись не прикритою пропагандою.
Коли за бюджетні кошти створюється пропагандистский канал, Україна іде кращими практиками Російської Федерації. Тільки якщо Росія використовує свої канали у боротьбі з зовнішніми противниками, то Зеленський буде використовувати його із внутрішніми опонентами. Нарощуючи рейтинг у південних та східних регіонах країни.
Віктор Таран, для Gazeta.ua
Коментарі