Ви не клієнт соцмережі, ви – її товар
Не беріть участь у флешмобах в інтернеті
Участь у флешмобах з викладанням ваших фото та іншої приватної інформації - це ніякий не виклик, це створення вами товару, який Фейсбук продасть рекламним, маркетинговим компаніям і злочинним угрупуванням.
Ви не клієнт соцмережі, ви - її товар, а точніше інформація, яку ви безкінечно про себе залишаєте.
І головне, що ви ніколи не зможете подати на Фейсбук в суд щодо продажу ваших даних (і тих, що в особистих переписках також).
Чому? Тому що ви поставили "галочку" на умовах надання послуг. А там, у великому тексті, який вам лінь читати, чітко написано: "ми намагаємось тримати Фейсбук на належному рівні безпеки, проте ви користуєтесь ним на власний страх і ризик. Ми надаємо Фейсбук як є, без будь-яких гарантій, чітких або уявних... Ми не гарантуємо, що Фейсбук завжди буде надійним, безпечним або безпомилковим... В зв'язку з цим ви звільняєте нас, наших директорів, посадових осіб, працівників та агентів від будь-яких претензій щодо відшкодування збитків, реальних та можливих, пов'язаних з уявленнями про надійність, безпечність та безпомилковість Фейсбук".
Окрім того, що Фейсбук продає інформацію про вас, щодня хакери зламують 600 тисяч облікових записів. Це визнав відділ безпеки компанії Фейсбук.
Щодня хакери зламують 600 тисяч облікових записів
Завдяки різним флешмобам та цікавинкам на кшталт "скільки в тобі якої крові", "як ти будеш виглядати у старості" тощо з вас просто висмоктують персональні дані та інформацію, яка розкладає вас на молекули споживача реклами та політичної агітації.
По витягнутій з вас інформації складається дуже детальний ваш портрет з усіма особливостями та вподобаннями - вік, стать, освіта, політичні погляди, що ви купуєте, на які сторінки заходите, що шукаєте у пошуковиках, скільки часу проводите у соцмережах і яких, сімейний стан, розпорядок дня тощо. Цю інформацію можна отримати не лише з заповнених вами анкетних даних, а проаналізувавши що ви лайкаєте та коментуєте, хто у вас в друзях, які сайти відвідуєте.
Завдяки різним флешмобам та цікавинкам на кшталт "скільки в тобі якої крові", "як ти будеш виглядати у старості" тощо з вас просто висмоктують персональні дані
Прикладом збору та аналізу даних про вас є красномовна історія в Міннеаполісі з супермаркетом "Target". Батько дівчинки-підлітка помітив, що супермаркет надіслав їй знижки на товари для немовлят. Розлючений чоловік пішов до супермаркету і звинуватив їх у тому, що вони схиляють дівчинку-школярку до вагітності. Але як з'ясувалось дівчинка вже була вагітна і супермаркет знав цю інформацію з аналізу її запитів та придбаних онлайн товарів.
Цей аналіз здійснюється автоматично по вже написаним програмам. Дані продаються рекламним агентствам і вони вже формують рекламу під результати обробки ваших даних в мережі.
Коментарі