Чому я підтримую "бляхарів"

Ключові моменти

1. Немає нічого гіршого, ніж обмеження свободи людини. Ази економіки вчать, що українець, який може собі дозволити європейський автомобіль, але насильно змушений ремонтувати тридцятирічні "Жигулі", все одно дозволить собі такий автомобіль.

2. Ніякого порушення законодавства немає. Багато хто розказує, що євробляхарі не заплатили податки і ухиляються. Це не правда. Машини ввозяться згідно Стамбульської конвенції 1990 року, де додаток С, стаття 7 дають право ввозити автомобілі і користуватись ними тут. Пояснювати, що міжнародний договір має вищу силу ніж Митний кодекс - сподіваюсь не варто. І ще, серед всіх наших сусідів Україна єдина, хто погодився на цей додаток.

Чому простому українцю заборонено користуватись лазівками в законодавстві, а от іншим можна колотити мільярди на них?

Лазівка? Можливо. Але чому простому українцю заборонено користуватись лазівками в законодавстві, а от іншим можна колотити мільярди на них? Кожен пожинає плоди своєї безвідповідальності.

І на завершення. В 2014 році я написав, що питання доступного розмитнення автомобілів - одне з базових пріоритетів довіри до Петра Порошенка. Якщо б це зробили ще в 2014-му чи навіть в 2015-му, то навіть в так званих ДНР і ЛНР почали б заздрити нам.

P.S. Особисто я суттєво програю від такого закону. Оскільки мій легально куплений "Туксон" втратить в ціні можливо навіть більше ніж 50%. І, тим не менше, мати право купити собі європейський автомобіль на рівні з європейцями - куди цінніше.

Оригінал

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Наші автори
Єгор Стадний Директор аналітичного центру CEDOS
Олександр Поліщук Військовий дипломат, аналітик Фонду "Майдан закордонних справ"
Андрій Таїцький Викладач англійської мови. Працює у В'єтнамі
Сергій Тарута Народний депутат, лідер партії "Основа"
Вероніка Мудра Голова громадської організації "Біла Стрічка"
Погода