Георгій Манчуленко
Народний депутат України II, III, IV скликань. Офіцер повітряно - десантних військ в запасі. Стояв біля витоків Української Гельсінської спілки і Руху на Буковині. Один із засновників Спілки офіцерів України та ГО "Українське козацтво". У лавах КПСС/КПУ не перебував. Розробник більшості законів, що регулюють сферу націонапьної безпеки і оборони. В Законі "Про основи національної безпеки України" вперше запровадив норму про Стратегію національної безпеки. Добився прийняття Закону "Про розвідувальні органи України", який узаконив існування воєнної розвідки та вперше визначив правові норми (на рівні закону, а не підзаконних актів) функціонування всього розвідувального співтовариства України. До Закону "Про боротьбу з тероризмом" вніс новації щодо застосування Збройних Сил України в антитерористчних операціях (без ЗСУ АТО на Донбасі була б неможливою). Розробив Концепцію підвищення ролі високомобільних родів військ (спецпризначення, повітряно-десантних, морської піхоти) та створення Сил спеціальних операцій (закрита тематика, 2001 рік), яка до цього часу практично не реалізована. Здійснив парашутний стрибок на дрейфуючу крижину Північного полюсу, будучи заступником начальника експедиції "Україна - Північний полюс - 2000". Активіст Майдану, на якому діяв і в найтрагічніші київські дні лютого 2014 року. Буковина - мій рідний край, а Київ - серце вічної України, моєї неповторної Батьківщини!
03.04.2012
2

Кому в Україні весело живеться, або Хто плює на законодавство про боротьбу з корупцією... Ч.1.

В 2008 р. до Київського міського голови Л.Черновецького надходить лист Секретаря РНБО України Р.Богатирьової з проханням виділити земельні ділянки в Києві під будівництво будинків для співробітників апарату РНБО. Наступного року Київська міська рада виділила для апарату РНБО під будівництво, експлуатацію і обслуговування житлових будинків з підземними паркінгами дві ділянки. Одна – площею 0,6529га на вул.Якуба Коласа, 2-б у Святошинському районі (рішення №243/2312 від 17.09.2009р.), друга – площею 1,62га на вул.Щусєва в Шевченківському районі. Обидві ділянки належали до фонду, реалізація якого мала здійснюватись за гроші з аукціону. Здавалось би, нормальне вирішення проблеми, завдяки якому люди, що займаються питаннями національної безпеки і оборони, отримають необхідне житло.

Для початку будівництва між апаратом РНБО і директором ЗАТ "Комплексне підприємство широкопрофільного будівництва – 2" укладається договір на інвестування.

Як з'ясувалося, всі інвестиційні договори підготовлені начебто Сергієм Скрипченком, непередодні призначеного радником Секретаря РНБО, як подейкують, за особистим проханням Л.Черновецького. С.Скрипченко, за певними даними, був довіреною особою зятя Л.Черновецького В'ячеслава Супруненка, який контролював ЗАТ "Комплексне підприємство широкопрофільного будівництва – 2". Самого В.Супруненка, як повідомив 15 квітня 2011р. Генеральний прокурор Віктор Пшонка, оголошено в розшук.

В грудні 2009р.С.Скрипченко отримує державні акти на право постійного користування обома земельними ділянками, які зареєстровані в Книзі записів реєстрації державних актів на право постійного користування землею, договорів оренди землі під №09-9-00056 і під №01-9-00132, "забувши" поставити їх на балансовий облік у фінансово – економічному управлінні апарату РНБО.

Заступник Секретаря РНБО підписує договори суперфіції на обидві ділянки з Інститутом проблем національної безпеки, який підпорядковується РНБО. Ці договори теж не реєструються в установленому порядку.

С.Скрипченко, мабуть за дорученням свого начальника, вносить відповідні зміни в базу даних автоматизованих систем земельного кадастру про обмеження прав власності на користь Інституту проблем національної безпеки. Заступник директора Інституту Віктор Дорошенко і голова правління ЗАТ "Комплексне підприємство широкопрофільного будівництва – 2" Тетяна Аністратенко підписують договори передачі права користування вказаними земельними ділянками.

Виявляється, що договори готувались настільки прискіпливо, що передбачали у випадку ліквідації Інституту проблем національної безпеки всі затрати на покращення земельних ділянок перекласти на апарат РНБО, який не в змозі займатися такими питаннями, оскільки не мав прав на фінансування капітального будівництва. Ці та інші продумані підходи створили всі умови для визнання у судовому порядку за ЗАТ "Комплексне підприємство широкопрофільного будівництва – 2" майнових прав на новобудови.

В квітні 2010р. згідно з Указом Президента України Інститут проблем національної безпеки ліквідовано.

А зі сторони апарату РНБО, не дивлячись на фактичну втрату прав на земельні ділянки, ніяких кроків не робиться. Чи ніяких ділянок і не було?!

Чи може все робилось так, щоб у користування потрібних людей перейшли і ці дві земельні ділянки в Києві площею 2,2729га і орієнтовною вартістю більше 20 млн грн?

Чому мовчить прокуратура, зокрема Генеральна?

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі