26 січня у Парижі відкрився традиційний тиждень високої моди. Однак цього року захід триватиме лише три дні. Фінансова криза негативно вплинула на роботу більшості європейських будинків моди.
Колекції весна-літо-2009 представили найвідоміші паризькі доми моди: Крістіан Діор, Шанель, Жан-Поль Ґотьє, Крістіан Лакруа та Живанші. Усього було 23 дефіле. Це майже наполовину менше, ніж зазвичай. Утім, подивитися нові колекції дизайнерів до Парижа прилетіли голлівудські та європейські актори, співаки й спортсмени.
Зокрема, британська акторка 24-річна Кейра Найтлі прийшла на покази, одягнена в одяг марки "Шанель". Нині жінка представляє молодіжний аромат "Мадемуазель Коко". Її супроводжувала співвітчизниця, співачка Ліллі Аллен, 23 роки. На ній були туфлі від Ів Сен-Лорана на 15-сантиметрових підборах.
— Криза не заважає знаменитостям витрачати купу грошей, щоб показати себе на світських вечірках якнайкраще, — каже асистентка дому "Шанель" Крістін.
Однак модні критики вже встигли помітити вплив світової економічної кризи на тенденції в одязі. Так, у більшості чоловічих колекцій домінували чорний та сірий кольори і натуральні тканини. Жіночі колекції теж мали скромніший вигляд за минулорічні. Дизайнери уникали дорогих тканин, шкіри та прикрас.
У колекціях було багато моделей, що оголяли жіночі тіла. Наприклад, турецький дизайнер Чингіз Абазогли показав сукню, яка прикривала манекенницю тільки спереду. Спина та сідниці — повністю відкриті.
Коментарі