вівторок, 18 вересня 2018 19:40

"Ми сіли в калюжу" - де прокололося російське міноборони

Авіаексперт Вадим Лукашевич пояснив, що не так з новими доказами Міноборони Росії у справі про загибель малайзійського боїнгу МН17.

- Показали все: ракету, номер двигуна, бортовий номер тощо. І потім вона пішла в якусь частину. Але номер частини записаний від руки в журналі. І крім цього рукописного запису це нічим не підтверджено, - говорить експерт в ефірі телеканалу "Дождь".

У понеділок Міноборони РФ розповсюдив докази, що нібито свідчать про те, що ракета збила в 2014 році літак малайзійської авіакомпанії міг належати Україні.

- Але акт передачі - двосторонній документ, - заявляє Лукашевич. - Якщо Міноборони його згадує, то має його показати. Якщо не показує, значить його не існує.

Більш того, завод постачає ракети не в якусь конкретну частину, а замовнику. Військова частина їх приймає. Значить, повинен бути пакет документів у замовника - у конкретного підрозділу Міноборони РФ, яке знаходиться в Москві і займається постачанням частин.

Акт (приймання-передачі ракет до "Буку". -Gazeta.ua) треба було або пред'явити, або про нього взагалі не говорити, вважає Вадим Лукашевич.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Катастрофа МН17 - нова версія росіян викриває Путіна

Вказує експерт і на порушення зовнішнього вигляду наданих документів.

  Зображення документів, що надало Міноборони РФ
Зображення документів, що надало Міноборони РФ
  Зображення документів, що надало Міноборони РФ
Зображення документів, що надало Міноборони РФ

- Уважно розгляньте розсекречені документи і журнали. Вони не прошнуровані. Це свідчить про фальсифікації. Адже будь-який пакет документів з грифом "цілком таємно" прошивають, скріплюють нитками, під печатку, під клей. Зшито, пронумеровано, кількість сторінок, інвентарний номер тощо. Нам пред'явлені внутрішні документи Долгопрудненського заводу (виготовлювача ракет до "Буку". -Gazeta.ua). Повинні бути транспортні документи. Тут крім запису в одному журналі нічого немає, - вказує експерт.

У травні російська сторона всіляко заперечувала причетність її "Бука" до катастрофи малайзійського рейсу МН17.

- Тепер, через 4 місяці, ми говоримо, що ракета вцілому та, але вона потрапила в Україну. Хоча немає жодних документальних свідчень, що ця ракета з номером двигуна, сопла і бортовим номером, реально потрапила в Україну. Навіть якщо в журналі цей запис є, то це може бути якесь намір, якийсь план. Акта приймання-передачі немає.

У травні слідча група показала фрагменти ракети всьому світу. І у міністерства було 4 місяці на пошук документів і доказів. Але сама ракета з'явилася в розпорядженні слідства в першій половині 2015 року. Україна є членом об'єднаної слідчої групи. Отже знала три роки цей номер.

У Росії ці документи просили. Але їх не було. А зараз вони з'явилися

Підозрюю, що Україна може свої документи оприлюднити. Але як член слідчої групи повинна була зробити це раніше, щоб довести свою непричетність. Слідство ведеться закрито. Росія 4 роки "стогне", що не допущена до його перебігу, за бортом слідства. Може так статися, що якщо Україна давно ці документи надала слідчій групі, якщо є документи про опис усіх українських ракет цього класу, то тоді сьогоднішній "постріл" нашого Міноборони - це ми сіли в калюжу.

Вадим Лукашевич вказує на ще один варіант розвитку подій. Теребовлянська в/ч 20152, якій, за словами росіян, нібито належить ракета, що збила малайзійський боїнг, могла постачати в 2000-х ракети в Грузію. Тоді в ході 5-денної війни 2008 року російські війська могли заволодіти нею як трофеєм під час окупації Абхазії і Південної Осетії. Тоді ніякого акту приймання-передачі бути не може.

- Поки що з'явилася реакція слідчої групи, в якій говориться, що у Росії ці документи просили. Але їх не було. А зараз вони з'явилися, - здивований Вадим Лукашевич.

"Боїнг-777" авіакомпанії Malaysia Airlines, рейс Амстердам-Куала-Лумпур, збили Донбасі неподалік Сніжного Донецької області 17 липня 2014 го. На борту знаходилося 298 пасажирів і членів екіпажу, всі вони загинули. Більшість пасажирів були нидерландцами, а також громадянами інших 17 країн, зокрема, 38 загиблих - з Австралії.

Офіційне слідство звинуватило російських військових в катастрофі МН17, який збили в небі над Донецькою областю. За даними слідства, до транспортування "Бука", яким збили літак, причетні військові 53 зенітно-ракетної бригади Збройних сил Росії з Курська. Всі машини супроводжували ракетну систему, також належали ВС Росії.

У ЗМІ зафіксували 89 російських фейків про катастрофі Boeing рейсу MH17 на Донбасі.

Зараз ви читаєте новину «"Ми сіли в калюжу" - де прокололося російське міноборони». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути