До середини грудня київська влада планує відкрити три нові станції метро. У п'ятницю з однієї з них — Деміївської — зробили пробний запуск електропоїздів.
Туди прийшов президент Віктор Янукович. Із ним був перший заступник київського голови Олександр Попов.
— До 2018 року сподіваємося збудувати 23 нові станції, — розповідає главі держави столичний чиновник.
— Сьогодні наше метро — одне з найгарніших та найзатишніших у світі — є візитною карткою столиці України, — говорить Віктор Янукович.
Після цього поїзд поїхав у бік станції Васильківська. За кілька хвилин другий потяг вирушив у зворотному напрямку — до станції Либідська, яка поки що є кінцевою платформою Куренівсько-Червоноармійської лінії.
— Ще треба закінчити роботи з диспетчеризації, облаштування охоронної сигналізації, здійснити пусконалагоджувальні заходи. Десь через місяць станції запрацюють, — запевняє Олександр Попов.
Зараз на гілці 12 станцій. Вона сполучає з центром міста райони Оболонь, Поділ, Голосіїв. Після введення в експлуатацію нових станцій для жителів околичних житлових масивів Теремки, Теремки-2 шлях до метрополітену стане удвічі коротшим.
— Добиратися до метро все одно прийдеться тролейбусом. Але буде легше. Бо пригородні маршрутки їздитимуть уже не до Либідської, а на Васильківську. Від цього на дорогах буде вільніше і до базару на Московській площі зможу добратися швидше, — каже Надія Петрук, 64 роки, пенсіонерка з Теремків.
Будівництво станцій обійшлося в майже 2 млрд грн. Після введення їх в експлуатацію метро потягнуть далі — до масиву Теремки. Наступного року влада міста обіцяє відкрити станцію Виставковий центр на просп. Глушкова і завершити будувати станції Іподром і Теремки. Метро на цей віддалений житломасив має прийти 2012 року.
6 листопада Київський метрополітен відсвяткував 50-річчя. За два дні до того в його касах з'явилися ювілейні жетони. На них зображено наземні павільйони п'яти перших станцій підземки — Дніпро, Арсенальна, Хрещатик, Університет, Вокзальна та написано "1960". Усі вони працюють із 6 листопада 1960 року. Як пояснили в прес-службі метрополітену, цими жетонами можна сплатити за проїзд у метро або залишити їх собі на згадку. Таких виготовили 200 тисяч. Невдовзі зроблять іще 800 тисяч
Коментарі
1