середа, 23 січня 2008 07:01

У харківському метро просіли рейки

Автор: фото: Світлана ЗОЗУЛЯ
  Працівники Харківського метрополітену заливають бетон під рейки, що просіли на ділянці протяжністю 50 метрів
Працівники Харківського метрополітену заливають бетон під рейки, що просіли на ділянці протяжністю 50 метрів

Тиждень потяги метрополітену в Харкові знижують швидкість із 35 до 10 км/год на ділянці між станціями Академіка Павлова та Академіка Барабашова. Згодом зупиняються посеред тунелю. У цьому місці на Салтівській лінії просіли рейки. Якщо поїзд курсуватиме зі звичною швидкістю, може перекинутися.

— Через просідання на рейках утворилася сходинка в чотири сантиметри. Добре, що наші спеціалісти одразу побачили це, — розповідає "ГПУ" головний інженер метрополітену Валерій Філіпович.

Нині щоночі метрополітенівці піднімають рейки, заливаючи під них бетон. За робочу зміну з першої ночі до п"ятої ранку бригади встигають забетонувати дві шпали. Усього треба підняти 35 — майже 50 м. Метрополітен уже залив у провали кілька тонн цементу. Це коштувало півмільйона гривень. Завершити ремонтні роботи планують за два місяці.

За словами працівників підземки, деформація тунелю сталася через підтоплення. У цьому районі болотиста місцевість, піднімаються ґрунтові води. Головна причина проблем, на думку метрополітеновців, — це будівлі, що з"явилися останніми роками над перегонами. Зокрема торгові павільйони й магазини торгівельного центру "Барабашово".

— Вони зведені незаконно. Будівництво жодної споруди, розташованої біля станції Барабашова, не узгоджено з метрополітеном. Ми не давали добро на це, — говорить начальник служби шляху та тунельних споруд Сергій Карпенко.

За словами головного інженера метрополітену, коли будували ринок, зруйнували дренажну систему, якою з-під тунелю відводили воду. З часом її відновили. Та воду вона як слід не виводить.

У концерні "АВЕК", який є власником ТЦ "Барабашово", кажуть: заболоченість станцій метро — це проблема міста, а не торговельного центру.

— Знаючи, що в метрополітену немає грошей, концерн за власні кошти почав вирішувати цю проблему, — розповідає заступник голови ради засновників АТ "Концерн "АВЕК і Ко" Сергій Сьомочкін. — Виділили понад 5,5 мільйона гривень на прокладання дренажних систем і водопониження біля цих станцій метро.

Минулої весни в харківському метрополітені з"явилися бензинові плями. Пасажири скаржилися на запах бензину на станціях Архітектора Бекетова і Площа Повстання. Експертиза показала, що такий запах мають нафтопродукти, що просочуються в тунелі між станціями. У пустоти над тунелем залили понад 100 т цементу — запах зник. Звідки він поширювався, не з"ясували досі. Над місцем витоку перевірили каналізацію і заправку, баки якої розташовані за 80 м від тунелю. Винних не знайшли. Із каналізацією проблем не було. На автозаправці надали документи, що підземні ємності для бензину не використовують із 2006 року. Заправка торгує газом.

Зараз ви читаєте новину «У харківському метро просіли рейки». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути