Пʼятниця, 18 березня 2011 03:15

Трирічна Дарина отруїлася аспірином

— Я пекла пиріжки, а вона брала і їла кусочки сирого домашнього кабака, хоч я їй не давала. А після ще свіжого печеного пиріжка покуштувала й запила це все молоком, — розповідає у середу в дитячому відділенні Тульчинської райлікарні на Вінниччині Олена Гачковська, 26 років.

Туди її із донькою 3-річною Дариною перевели 15 березня. За день до того поклали до реанімації. Мати нагодувала її трьома таблетками аспірину.

— Після того, як поїла, вночі стала рвати. Я встала у два ночі, присвітила мобільником, щоб не вмикати світло. Дала таблетки. Думала, що то активоване вугілля. Тільки зранку зрозуміла, що то аспірин. Знайома порадила звернутися до лікарів, бо аспірин може визвати кровотечу желудка, сильно розріджує кров.

Дарину прокапали фізрозчином, глюкозою, дали ліки для шлунку. Зараз їй нічого не загрожує. Вона грається у палаті, читає вірші.

Зараз ви читаєте новину «Трирічна Дарина отруїлася аспірином». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода