"У Європу жодну машину не пропустять, якщо в ній не буде дитячого крісла", — говорить 31-річний Олег Романів, експерт з інтернет-магазину "Автопапа". Обходимо з ним львівські крамниці, де продають дитячі автокрісла.
На ринку Краківський стоять дві розкладки. Назви фірм на етикетках розмиті. Ціни — 200—700 грн.
— Фірмове все: "Ріна" — Італія, "Мануель" — Франція. Беріть, задоволені будете, — пропонує продавець.
— Штучний матеріал, дитина в такому кріслі потітиме, може з'явитися алергія, — роздивляється продукцію Олег Романів. — Фірми не відомі. Підозрюю, виготовляли у Китаї. Яка може бути впевненість у безпеці за 200 гривень? Ремені не надійні, кріплень до сидіння нема.
У магазині дитячих товарів "Пелікан" на полицях у два ряди викладені автокрісла.
Продавець-консультант Юрій Кордюк, 40 років, каже, попитом користуються фірми "Грако" та "Мамин дом".
— "Грако" — американська фірма. Розраховане на дітей вагою 9–18 кілограмів. Є додаткові ремені безпеки, можна міняти положення малюка. Мають основу, якою їх можна кріпити в усіх авто. А от "Мамин дом", — показує крісло червоного кольору, — має функцію "ізофікс". Їх кріплять за допомогою спеціальних защіпок. Тому підійде тільки для найновіших моделей іномарок, після 2005 року випуску, де передбачена така система.
— Ізофікси — це мінус, — вважає Олег. — Раптом треба пересісти в чуже, старіше авто?
У магазині "Антошка" є відділ "Автокрісла". Там понад 30 моделей. Консультант 30-річний Віктор Смоль каже, що найчастіше купують "Рекаро" та "Бебікомфорт".
— "Рекаро" — німецька фірма. В їхніх моделях можна міняти положення дитини, аби спина відпочивала. Ремені розміщені всередині крісла, надійно фіксують малюка, — пояснює Олег Романів. — А ось ще цікава модель з функцією "музика". У подушках біля голови вмонтовані дві колонки. До них підключають МР3-плеєр. Модель розрахована на старших дітей до 36 кілограмів.
Бере з полиці блакитне автокрісло "Бебікомфорт".
— У цих фішка в тому, що стінки крісла можна регулювати ширше чи вужче, якщо дитина більш зодягнена чи менше. Але ця функція не потрібна, бо за правилами, малюку в автокріслі треба знімати верхній одяг.
— Подивіться "Максі-Козі" з ізофіксатором, — радить Віктор Смоль. — Та "Інглезіна" для немовлят. Батьки хвалять. У них все передбачене: фіксатори, махрові чохли, вставки для голови.
— Так, непогані, — говорить Романів. — У моделі для немовлят хороші ремені безпеки. Шасі дозволяє користуватися кріслом за межами машини. У цьому кріслі є широкі і м'які внутрішні ремінці, а навколо голови — додатковий захист.Не забувайте, що малюків, яким менше року-півтора, слід класти головою до руху машини. У немовлят шия тендітна, слабка, а голова важча за всі інші частини тіла.
Крісла відповідають вазі дитини. Є п'ять груп: "0" — до 10 кг, "0 +" до 13 кг, "1" — 9-18 кг, "2" — 15–25 кг, "3" — 22–36 кг.
Скільки коштують, грн
1. "Рекаро", Німеччина 3375
2. "Мамин дом", Україна 1253
3. "Інглезіна", Італія 1587
4. "Конкорд", Німеччина 1600
"Грако", Америка 2219
"Неонато", Італія 1416
"Рекаро " з функцією "музика" 2779
"Бебікомфорт", Франція 3869
"Максі-Козі", Голландія 2959
На що звернути увагу
— Автокрісла з гарантією безпеки та сертифікацією за європейськими стандартами мають на етикетці позначення ECE R44/03 або ECE R44/0;
— дитяче автокрісло має відповідати вазі дитини;
— в автокріслах для малюків до 3 років повинні бути внутрішні паски;
— добре, щоб автокрісло регулювалося за нахилом, мало підставку для ніжок;
— дитині має бути зручно. Бажано, щоб маля перед покупкою посиділо у кріслі;
— слід приміряти автокрісло у свою машину;
— Найкращі виробники автокрісел — німецькі. Вдалі моделі є у французів, голландців, американців, італійців.












Коментарі