Київська влада почала боротися з незаконно розміщеною рекламою. Для цього використовують систему автододзвону: на номер телефона, вказаний в оголошенні, безперервно здійснюються дзвінки з інформуванням про порушення правил благоустрою. Якщо рекламодавець на них не реагує, номер блокують.
За два тижні заблокували 522 номери з рекламних оголошень, які були незаконно розклеєні, каже начальник управління контролю за благоустроєм Департаменту міського благоустрою Тарас Панчій, 31 рік:
— Такий захід очистить місто від неестетичних оголошень-наклейок, які кияни бачать на кожному кроці.
Автододзвон проводитиметься безперервно, доки рекламодавець не усуне порушень та не сплатить штраф розміром до 1,7 тис. грн.
За два тижні складено 10 адміністративних протоколів.
Коментарі