В Одесі на заводі "Авіаремсервіс" виготовили копію аероплана зразка 1916 року.
Двомісний ретро-біплан "Анатра-2" зробили за сучасними технологіями, корпус обшили не тканиною, як на початку минулого століття, а дюралем. Встановили двигун у 2,5 разу потужніший за той, що монтували 90 років тому. Біплан має довжину 8,5 метра, розмах крил — 11,5 метра. Літає зі швидкістю до 170 км за годину, піднімається на висоту три кілометри.
На аероплані уже здійснили кілька навчальних польотів. Літак зареєстрували як рекламно-демонстраційний та учбово-тренувальний, хоча використовувати його можна і для патрулювання чи сільськогосподарських робіт.
— Літак дуже економічний, літає на 95-му бензині, — розповідає заступник головного конструктора проекту 49-річний Олександр Прохорчев.
Біплан "Анатра-2" на початку минулого сторіччя випускав банкір і промисловець Артур Анатра на Одеському заводі аеро- і гідропланів. У 1915–1917 роках виготовили майже 800 екземплярів цього масового російського літака. На ньому воювали у Першу світову та в громадянську війну.
Сучасна копія аероплану поки що існує в єдиному екземплярі, проте на підприємстві уже шукають покупців. Скільки коштує літак, скажуть тільки їм. Думають, що замовлятимуть "Анатру-2" аероклуби, музеї, кіностудії, приватні колекціонери.
Коментарі