"Якщо Ви поки що не впевнені, який саме велосипед вам потрібен або ж для чого саме, то зверніться краще у найближчий велопрокат. Вам дадуть велосипед базової комплектації, цого для початку досить" - радить 22-річна Марія Завірюхіна, керівник київського клубу "Велотур". Дівчина катається з 5 років. На велосипеді об'їздила всю Україну, була в Індії, Грузії, Вірменії, Ірані, Італії, Португалії, Іспанії, Польщі та Каталонії.
Навчитися їздити на сучасному велосипеді можна у велошколах. За одне заняття іструктор розкаже про особливості гальмування, перемикання передач та техніку катання.
Перед тим як йти в магазин по велосипед, Марія радить відповісти на питання:
1. Куди плануєте їздити (в сусідній магазин, по парку, по місту, в гори, закордон)?
2. Чи плануєте їздити у велопоходи з наметами?
3. Що більше подобається: асфальтовані чи грунтові дороги? Чи любите катання в лісі, полі, горах?
4. Як зміняться ваші побажання, коли вмінь і велодосвіду буде більше?
5. Скільки грошей ладні витратити на велосипед?
Велосипед для прогулянок можна купити до 2,5 тисяч гривень. Гірський для катання на цілий день має бути трохи дорожчим. Якщо ж плануєте гірські подорожі – ваш діапазон від 4 тисяч. Надійний і комфортний велосипед для серйозних вело походів коштуватиме від 7тисяч гривень.
Купуючи "залізного коня", передусім зверніть увагу на сидіння, наскільки воно зручне. Через невдале сидіння порушуватиметься кровообіг, далеко не заїдете. До того ж сидіння має регулюватися.
Рами у велосипеді можуть бути алюмінієвими або стальними. Перші більш легкі. Другі – важчі, але більш надійні.
Шини краще обрати – напівслік. Вони з легким протектором, призначені для вулиць і парків. Такі шини не заважають, не знижують швидкості.
Велосипеди бувають гірські, шосейні, міські, трюкові і гібриди.
"Гірські підійдуть, якщо ви хочете швидко їздитии по нерівних дорогах. Раджу вибирати легку модель з передніми амортизаторами. І памятайте, що гірські велосипеди не годяться для повсякденної їзди. Якщо любите рівні дороги, купуйте шосейний велосипед. У них немає щитків на колесах, які б захищали від бруду, а гума рівніша, ніж в інших. Недоліком таких велосипедів є відсутність освітлювального та сигнального приладів. Усе це є міських велосипедах. Вони прості й легкі у використанні. Мають значно більші діаметром колеса, вищий руль, і широке сідло. У них дуже комфортно тим, хто любить саму подорож, а не швидкість".
Коментарі
1