Бокс на арені для віртуальних боїв. Здається, що це мало сумісні речі, але ні. В суботу 10 квітня саме таке видовище вийшло в ефір каналу Xsport і транслювалося онлайн на Twitch і YouTube. Організували його USYK-17 PROMOTIONS і кіберспортивний медіахолдинг WePlay Esports.
Чому це може бути хорошим прикладом для бізнесу та спорту прямо зараз?
Поєднати два спорти
У COVID-епоху з обмеженнями зіткнулися всі. Спорт не може збирати глядачів на стадіонах і рингах, падає відчуття масштабу, а з ним і надходження від спонсорів. Бізнес недоотримує доходи, зокрема через те, що простоюють його ресурси і майданчики.
На такому фоні колаборація чемпіона світу з боксу у важкій вазі Олександра Усика і керуючих партнерів WePlay Esports Олега Крота і Юрія Лазебнікова виглядає варіантом відповіді. У грудні минулого року вони оголосили про співпрацю — створення WePlay Ultimate Fighting League.
У межах ліги партнери вже провели перший сезон кіберспортивних змагань з файтингів Mortal Kombat, Soulcalibur і Tekken. Для Усика це можливість зайти в нову бізнес-нішу і залучити молодих прихильників кіберспорту. А WePlay Esports розширює свою глядацьку аудиторію завдяки фанатам боксу. Адже спостерігати за яскравими віртуальними поєдинками не менш цікаво, ніж за фізичними.
Новий майданчик — новий глядацький досвід
На лізі Усик і кіберспортивний медіахолдинг не зупинилися. Черговий вечір боксу, який раніше вже організовувала USYK-17 PROMOTIONS, вирішили провести на незвичному майданчику — WePlay Esports Arena Kyiv на ВДНГ.
Арена наповнена технічними рішеннями насамперед під кіберспортивні трансляції. Наприклад, прямо в ці дні там відбувався турнір із Tekken 7. Але завдяки конструктивним особливостям її швидко перебудували: встановили боксерський ринг, обладнали місця для суддів, супровідних і коментаторів.
За карантинною традицією довелося провести змагання без глядачів. Усіх спортсменів і організаторів протестували на COVID-19.
Але закритий формат в якомусь сенсі допоміг: команда організаторів максимально зосередилася на трансляції. Фанати боксу отримали новий глядацький досвід: яскраве оформлення, властиве кіберспортивним турнірам, діджей, виходи, звук, AR-ефекти, динаміка зйомки.
Новинки отримали і шанувальники esports. Ефір англійською мовою йшов на Twitch-каналі WePlay Ultimate Fighting League, де традиційно показують віртуальні бої. А світові зірки кіберспортивної аналітики виступили в новому амплуа — коментували реальні бої. Українською трансляція йшла на телеканалі Xsport і YouTube-каналі USYK17. Партнером WePlay Esports у трансляції став найбільший гравець ринку спортивного стрімінгу DAZN.
Бути гнучкішим у пандемію
На вечір рейтингових поєдинків приїхали 16 спортсменів із України, Великобританії, Хорватії, Угорщини, Грузії та Білорусі. Українці відзначилися шістьма перемогами, серед них учасники головного та двох співголовних боїв — Раміль Гаджієв, Даніель Лапін і Цотне Рогава.
Напевно це не останні зустрічі такого формату. За словами Олександра Усика, коли боксери побачать, в якій обстановці вели бої, то подумають, що Ілон Маск відправив їх прямо в космос. Про те, що в пандемію потрібно бути гнучкішим, говорить багато хто. Ultimate Boxing Night — це гідна відповідь карантинним обмеженням. Коли фізичні можливості бізнесу і спорту звужуються, є сенс долати межі мислення та створювати нові формати з партнерами з інших індустрій.
Більше деталей про Ultimate Boxing Night тут.
Коментарі