Працівниця авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" (МАУ) скасувала квиток пасажира до Києва через те, що він розмовляв українською мовою.
Про це на своїй сторінці у Facebook розповів сам потерпілий Юрій Шевчук. Він - викладач, директор та засновник Українського кіноклубу Колумбійського університету в Нью-Йорку.
"Сьогодні, повертаючись із Барселони до Києва, пережив нову для себе форму національного приниження. Підходжу до стійки, яку спільно використовує "Аерофлот" і "Міжнародні авіалінії України" (як зворушливо!). Даю свій канадський паспорт, вітаюся з жінкою-іспанкою за реєстраційним прилавком по-іспанськи і далі веду розмову з нею тією ж мовою. У неї виникають запитання щодо мого можливого бажання пробути в Україні довше ніж дозволено (90 діб), викликає старшу. Нею виявляється працівниця МАУ, громадянка України. Вона звертається до мене іспанською, а коли я їй кажу, що розмовляю українською, вона переходить на... російську", - написав він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Український паспорт після мовного екзамену - у Раді написали радикальний закон
Чоловік ввічливо пояснив, що розмовляє українською, а не російською. Тоді співробітниця МАУ сказала, що його квиток до Києва скасовано.
"Я ввічливо і твердо кажу їй, що українською, а не російською розмовляю. Реакція старшої була поза всіляких моїх сподівань. З посмішкою на обличчі старша з МАУ оголошує мені, що мій квиток до Києва скасовано. Ніякі докази, документи, листи від мого агентства, що підтверджують факт придбання і дійсності мого квитка, на старшу з МАУ не справляють ніякого враження. Вона не без видимого задоволення від своєї влади над клієнтом пропонує мені або залишатися в Барселоні, або ж купувати новий квиток до Києва (свого роду плата за розкіш говорити українською). Я ввічливо намагаюся пояснити їй, що маю всю документацію і вони зобов'язані дотримуватися своєї сторони контракту", - продовжив Шевчук.
В кінцевому результаті Юрію все ж вдалося сісти в літак. Але сам інцидент він назвав принизливим.
"Це приниження тривало більше години. Нарешті вирішивши, що вона вже показала мені, як слід обирати мову в майбутньому, вона змилостивилася і "вирвала" для мене мій же оплачений квиток. Уже на літаку я помічаю, що майже шоста частина місць у ньому порожні. Все це очевидно залишиться безкарним, а кожен такий як я має шанс на собі відчути смак сервісу МАУ. Для мене ця назва має тепер дуже неприємний присмак. Біда в тому, що на українському ринку - це монополія".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 8 ресторанів заплатять штраф за російськомовне меню та обслуговування
Користувачів мережі ця історія обурила, вони заявили, що робітницю МАУ необхідно знайти в соцмережах, "прославити" на всю Україну, а потім звільнити.
Коментарі
1