Щоб виготовляти пончики достатньо мати вдома сковорідку та плиту, на якій усе буде готуватись. Та для кращої якості виробу варто придбати фритюр і тістоміс.
Про це Gazeta.ua розповів Олексій Соколов з Луганська. Який у 2016 році у Києві разом з родиною почав виготовляти пончики на продаж.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: З бізнес-ідеї в ініціативу батьків: переселенка відкрила вдома дитячий садочок для місцевих
Гроші на обладнання отримали в рамках гранту для підприємців-переселенців від ПРООН. На 200 тисяч гривень придбали столи, тістоміси, фритюри, посуд та сплатили оренду на декілька місяців. Рецепти шукали в Інтернеті.
"На початку у Києві пекли пончики вдома, купували продукти у магазинах, а коробки на пошті, - розповідає Олексій, - У Луганську пончики продавали тільки в одній точці. Там завжди була черга з охочих. Ще тоді хотіли відкрити щось подібне".
Продають пончики на фестивалях та сторінках "Crafto Donuts" в соціальних мереж Instagram і Facebook. Активним сезоном продажу вважають осінь та весну. Ціна за один пончик - 25 грн, набір з 6 шт - 150 грн. До метро доставляють безкоштовно. Роблять акцент на натуральній глазурі, не використовують мішуру та інший декор.
"На першому фестивалі за один день продали 100 пончиків. Пекли їх вдома вночі усією родиною, - розповідає Олексій, - Та не завжди вдавалось "відбити" вартість оренди місця. На одному з фестивалів продали тільки 20 пончиків. Довелось залишки відвозити до церкви, бо пончики зберігають тільки один день".
Зараз більше часу справі приділяє сестра Тетяна, її чоловік - допомагає розвозити замовлення, мати з дружиною Олексія - готувати пончики для великих замовлень. За одну ніч спільно випікали максимум 400 шт.
"У Луганську організатори заходів спілкувались більш ввічливо, з повагою. У Києві ж ми, як учасники, можемо тиждень чекати відповіді від організаторів фестивалю, спілкуються з нами зверхньо, - зазначає Олексій, - Київські організатори можуть обирати серед великої кількості підприємців. Якщо щось не подобається - ніхто не тримає. На твоє місце прийде інший, менш прискіпливий".
У Луганську Олексій Соколов займався організацією фестивалів. У Київ переїхали в 2014 році. Обрали столицю, бо тільки там дружина могла продовжити навчання на відеоредактора. Олексій зараз працює дизайнером відеографіки на одному з телеканалів.
"Бізнес не приносить стабільного доходу. За один місяць витрати складають близько 8 тисяч грн, а дохід може бути 200 грн, - ділиться Олексій, - Зараз розроблюємо стратегію, шукаємо додаткові канали продажу. Вирішили, що не будемо брати участь у всіх доступних фестивалях, а тільки у тих, де змогли продати максимальну кількість пончиків. Хочемо відкрити свою торгову точку та ділитись рецептами".
"Конкуренти навчили як не потрібно працювати" - переселенка у Житомирі відкрила репетиторський центр іноземних мов.
Коментарі