пʼятниця, 29 березня 2013 17:27

У портативному велосипеді насос вбудували в сидіння
14

Фото: Фото: Володимир Мукан

Розкладні портативні велосипеди показали минулого тижня на спортивній виставці у Міжнародному виставковому центрі на Броварському просп. неподалік столичного метро Лівобережна.

Всі моделі розкладних велосипедів зроблені з алюмінію, важать 11-12 кілограм. У комплекті з кожним велосипедом продають чохол із пасочком, щоб складений велосипед у ньому можна було носити на плечі.

"Всі чохли пошиті таким чином, що їх одягають на розкладений велосипед. Коли байк у чохлі, його складають, - каже продавець столичного магазину "Велостріт" на просп. Перемоги Олексій Котенко. Він бере велосипед Dahon Glide P8 із бежевою рамою на 27-дюймових колесах і розкладає його. - Бачите, не поспішаючи впорався за 7 секунд. Перевага розкладних велосипедів, які продаємо, що з ними пускають до метрополітену. Це дуже зручно, до станції метро і від неї можна пересуватися велосипедом замість маршрутки. Ми якось брали такі велосипеди під час поїздки у Західну Європу. В потязі наш транспорт і питань ні в кого не викликав. Невеликі міста у Чехії, Німеччині, Австрії ми об'їжджали повністю за 3-4 години. Там багато якісних велосипедних доріжок".

Коштують портативні велосипеди від 5 до 27 тис. грн. Серед них є моделі з різним діаметром коліс, різною кількістю швидкостей і типом перемикання передач.

"Найдорожчі велосипеди, які ми продаємо, обладнані електродвигунами. Ці двигуни лише допомагають крутити педалі. Це дуже зручно. Можна розігнатися до певної швидкості, а двигун її підтримуватиме. Через вагу електродвигуна й акумулятора загальна маса велосипеда більша ніж у інших розкладних - понад 16 кілограм. Є серед розкладних велосипедів багатошвидкісні із автоматичним перемиканням передач. Як тільки велосипедист із більшими зусиллями і меншою частотою обертів починає крутити педалі, автоматично вмикається вища передача. При цьому перемикання здійснюється без будь яких ривків і шуму. Така система перемикання позбавляє надмірних навантажень серцево-судинну систему", - зазначив Котенко.

Велосипеди, дорожчі 7-8 тис. грн. нерідко комплектуються щитками для коліс, сумкою на раму, фарою та дзвінком.

"У деяких велосипедах виробники використовують прогресивні рішення, що і вагу не байка не збільшити й укомплектувати добре, - розповідає Котенко. - Наприклад, велосипед Dahon Glide P8 за 12 389 гривень укомплектований насосом, він вбудований у сидіння, - чоловік тягне за м'яку шкіряну частину сидіння і виймає його разом із трубкою. Із трубки дістає невеликий шланг. У цій трубці поршень, а шкіряна частина сидіння виконує роль ручки насоса".

Зараз ви читаєте новину «У портативному велосипеді насос вбудували в сидіння». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути