Акаунт курячого яйця, який встановив рекорд в соціальній мережі Instagram за кількістю лайків, створили для реклами американської асоціації, що допомагає подолати емоційні проблеми.
Тривалий час про власників акаунту та про мету фото яйця, не було відомо нічого. Але в ніч на 4 лютого відео з яйцем з'явилося на стрімінговій платформі Hulu. У ролику знамените яйце вкрилося тріщинами, після чого розпалося на шматки, пише BBC News Україна.
"Нещодавно я почало тріскатися. Тиск соціальних мереж дістався і до мене", - "розповіло" яйце.
Після цього яйце "зібралося до купи", а на екрані з'явився заклик звертатися по допомогу в разі потреби до найбільшої американської асоціації Mental Health America, що допомагає подолати емоційні проблеми та проводить дослідження психологічного здоров'я.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Пінка на шкарлупі: яйце-рекордсмен опублікувало фото з душу
"Якщо ви також страждаєте, поговоріть про це з кимось. Ми знаємо, що робити", - йшлося у повідомленні.
Соцмережі бурхливо відреагували на "розкриття". Одні користувачі писали, що ідея привернути увагу до психологічних проблем таким чином "заслуговує на оплески". Інші - навпаки висловлювали розчарування з приводу того, що знамените яйце виявилося "всього лише рекламою медичного центру".
4 січня в профілі Instagram @world_record_egg було завантажене зображення звичайного курячого яйця. Під знімком був напис: "Давайте встановимо новий світовий рекорд і отримаємо найпопулярніший пост на Instagram. Поб'ємо чинного рекордсмена Кайлі Дженнер (18 млн)!" Фото яйця вподобали понад 52 млн разів, що побило рекорд Instagram.
Згодом на сторінці почав викладати нові фото яйця з тріщиною, яка росла від знімка до знімка.
Коментарі