Майк Робертс, колишній генеральний директор мережі "McDonald's", заснував своє нове дітище під назвою "LYFE Kitchen", при цьому "Lyfe" розшифровується як "Love Your Food Everyday" - "Люби свою їжу щодня". Мета нового підприємства полягає в тому, щоб пропонувати людям їжу, яка не містить ні надлишкової кількості жирів, ні рафінованого цукру, ані пшеничного борошна, ані хімічних добавок, ані продуктів з ГМО.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: McDonald's на своєму власному телеканалі показуватиме досягнення спортсменів
Робертс планує відкрити в найближчі декілька років безліч харчових точок на 500-1000 місць в усіх американських штатах.
"Тільки уявіть собі десятки мільйонів смачних і корисних страв, які щодня будуть подаватися з належною швидкістю, економією і якістю обслуговування. Така спроба налагодити мережу ресторанів швидкого і здорового харчування поки ще жодного разу не робилася", - говорить Робертс.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Фаст-фуди продаватимуть посаранабургери і котлети з гусені
Само собою зрозуміло, що, наприклад, той же гамбургер навряд чи буде коштувати стільки ж, скільки він коштує в "McDonald's". Такий продукт від "Lyfe Kitchen" обійдеться вже в 8,49 доларів, проте, як запевняє Робертс, клієнти зможуть бути впевнені, що він приготований зі справжнього якісного м'яса, яке ще недавно бігало, мукало і паслося на зеленій галявині з соковитою травою.
Коментарі
3