"Я працюю по 16 годин на добу. Телефонувати доводиться з шостої ранку. Часом не можу додзвонитися, у слухавці чути шуми, потріскування, навіть голоси, — говорить 32-річний столичний бізнесмен Дмитро. Він користується послугами МТС. — Не думаю, що винувата моя трубка. Кілька друзів сказали — міняй оператора, бо таке враження, що з якогось колодязя дзвониш, а не з сусідньої вулиці".
В офісі мобільного оператора МТС пояснюють: так абоненти реагують на зміну назви компанії, яка донедавна була UMC.
— Компанія змінила лише назву та власника, — каже прес-секретар МТС Олена Городецька. — До технічного забезпечення та якості зв"язку це не має жодного стосунку. Вишки й транслятори залишилися ті ж самі.
За якістю зв"язку МТС у країні спостерігають спеціальні лабораторії. Вони заміряють його рівень у містах, віддалених центрах, горах та на дорогах. У містах-мільйонниках діють програми, спрямовані на поліпшення зв"язку. Столична називається "Мій Київ". Поліпшення зв"язку кияни відчують наприкінці року, повідомляє Олена Городецька.
Коментарі
4