Минулого тижня в Міжнародному виставковому центрі неподалік столичного метро Лівобережна відбулася виставка "Мотобайк-2016". На ній показали українські електричні велосипеди. Вони мають товсту раму із вмонтованими акумуляторами. Електродвигун встановлений у задньому колесі.
— Щоб стартувати, поверніть ручку газу на себе, як на скутері. Колесо почне обертатися. Заряду акумулятора на цьому "Вольта Кондор" вистачить, щоб проїхати 40–50 кілометрів, — каже 27-річний Максим Алексенко, менеджер магазину "Вольтабайкс". — Якщо почергово використовувати педалі й двигун, то легко подолати й 100 кілометрів. При цьому втоми не відчуватимете. Таким велосипедом можна користуватися, як звичайним. А двигун вмикати, коли їдете під гору.
Максимальна швидкість "Вольта Кондор" — 32 км/год. Його заряджають від звичайної розетки на 220 В. Для повного заряду потрібно 6–7 годин.
— Деталі до наших велосипедів китайські. Ми збираємо різні моделі. Ціна від 7,8 тисячі до 54 тисяч гривень, залежно від потужності двигуна та ємності батареї. Деякі велосипеди можуть проїхати без підзарядки і 100 кілометрів. Робимо їх із різними типами рами. Є триколісні з невеличким кузовом, є зі складною рамою. Наприклад, жителі сіл обирають моделі з великими багажниками, аби перевозити вантажі. Також часто купують велосипеди з масивними колесами. Ними можна їздити по снігу, піску чи гірською місцевістю.
Коментарі